حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » واگذاری ۱۲۰ مناقصه برای گازرسانی به مناطق شهری و روستایی ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۱۲۰ مناقصه بزرگ، متوسط و کوچک برای گازرسانی به مناطق شهری و روستایی ایلام و همچنین امورات خرید اقلام و تجهیزات و انجام تعمیرات و نگهداری شبکه انجام شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: عباس شمس‌اللهی افزود: این مناقصات در حوزه خدمات تامین گاز شهری و روستایی، خدمات بهره‌برداری و نگهداشت شبکه گاز، امور پشتیبانی و همچنین خرید کالاهای پروژه‌ای و پشتیبانی برنامه‌ریزی و انجام شده است.

وی اظهار داشت: ارزش کل مصوبات صادره برای برگزاری مناقصات در سال‌جاری حدود ۲ هزار میلیارد ریال است.

شمس‌اللهی تصریح کرد: شرکت گاز استان ایلام در سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد) در حوزه معاملات جزء و متوسط به روش اعلان عمومی، بیش از ۱۰۰ معامله در امورات خرید، تعمیرات، ساخت و غیره واگذار کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: این شرکت برای شفاف‌سازی در مناقصات، فرآیند انتخاب پیمانکار و واگذاری پیمان از سامانه الکترونیک دولت(ستاد) و همچنین پایگاه اطلاع رسانی مناقصات کل کشور با درج آگهی در روزنامه‌های سراسری براساس بخشنامه‌های سازمان مدیریت و بخشنامه درون دستگاهی وزارت نفت جهت تعیین دامنه متناسب‌ترین قیمت استفاده می کند.

شمس‌اللهی افزود: تلاش می‌شود در سال آینده با تامین بودجه لازم، مناطق روستایی جامانده فاقد گاز که دارای قابلیت گازرسانی باشند نیز گازدار شوند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.