حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » انقلابی در حوزه راه شهرستان جنوبی ایلام در حال رخ دادن است

 انقلابی در حوزه راه شهرستان جنوبی ایلام در حال رخ دادن استمعاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: طرح های بزرگی در حوزه راه سازی شهرستان های جنوبی استان در حال اجراست که نویدبخش انقلابی بزرگ در حوزه استانداردسازی راه های مواصلاتی این مناطق است.

...

کاوش نیوز: احمد کرمی در جمع خبرنگاران شهرستان آبدانان یکی از مهم ترین دلایل سهم اندک شهرستان های جنوبی استان ایلام و بویژه دره شهر و آبدانان از عمران و پیشرفت را نبود راه های ایمن و استاندارد در این مناطق ذکر کرد که باعث شده سرعت توسعه در این نقاط بسیار کند باشد.
وی افزود: دولت نیز با درک این موضوع تلاش کرده این مناطق را از بن بست جغرافیایی خارج کرده و با اجرای طرح های راه سازی این شهرستان ها را بیش از گذشته در ریل و مدار توسعه قرار دهد.
معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به برخی طرح های بزرگ حوزه راهسازی در این شهرستان ها یادآور شد: تونل کبیرکوه در حوزه شهرستان های دره شهر و آبدانان تکمیل کننده چرخه توسعه استان ایلام و بستر ساز رونق حمل و نقل و صنعت گردشگری بخصوص بحث عتبات عالیات است.
کرمی اضافه کرد: با تخصیص 165 میلیارد ریال در قالب بودجه سال گذشته و امسال مشکلات اعتباری تونل کبیرکوه مرتفع شده و در تلاشیم تا حفاری بدنه اصلی این تونل تا پایان سالجاری اتمام و با بهره برداری کامل از آن بخش بزرگی از مشکلات جاده ای استان و کشور رفع شود.
وی ارتقای سطح ایمنی جاده ها، اصلاح مسیرهای مواصلاتی و احداث آزادراه ها را از ضرورت ها و نیازهای استان برشمرد که در بودجه سالجاری مورد توجه جدی قرار گرفته است.
معاون عمرانی استاندار ایلام از بهره برداری قطعه اول چهار بانده شدن مسیر دهلران به اندیمشک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این مسیر نیز در چند قطعه تعریف شده که با بهره برداری کامل در ارتباط شهرستان های جنوبی استان با استان خوزستان بسیار تعیین کننده است.
کرمی اقتصادی کردن طرح های عمرانی را مهمترین اولویت مدیریت ارشد استان اعلام کرد و افزود: شاخص بهره مندی اجتماعی و اقتصادی از طرح های بزرگ عمرانی در استان ایلام از وضعیت مطلوب و مناسبی برخوردار است.
وی نقش اصحاب رسانه را در کمک به دولت و رفع محرومیت ها بسیار مهم و سازنده دانست و تاکید کرد: بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان از اساسی ترین نیازهای استان است و رفع و اصلاح آن محوری ترین برنامه استاندار است.
معاون عمرانی استاندار ایلام خدمات دولت تدبیر و امید در مناطق کمتر توسعه یافته را وسیع و بی سابقه توصیف کرد و یادآور شد: گردشگری یکی از زودبازده ترین صنایع است که بستر آن در شهرستان آبدانان بسیار مناسب و کم هزینه است و به همین خاطر تکمیل زیرساخت های اولیه دریاچه های دوقلوی سیاه گاو ، آبشار ماهوته و مجموعه تفریحی سراب آبدانان در دستور کار متولیان امر برای سال 97 قرار دارد.
فرماندار آبدانان نیز در این نشست گفت: فعالیت های عمرانی و فرهنگی این شهرستان در دولت های یازدهم و دوازدهم بی نظیر بوده و با هیچکدام از دولت های پس از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.
مجید عسگری افزود: برخی دولت تدبیر و امید را تخریب و تضعیف می کنند و با نادیده انگاشتن خدمات و تبلبغ یاس و ناامیدی به دشمنان ملت ایران کمک می کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.