حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » گاز برخی مناطق شهر ایلام امروز قطع می‌شود

گاز برخی مناطق شهر ایلام امروز قطع می‌شودشرکت گاز استان ایلام با صدور اطلاعیه ای از قطعی گاز برخی مناطق شهری ایلام طی امروز دوشنبه خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: در این اطلاعیه که امروز ارسال شده آمده است: به علت پاره ای تعمیرات بر روی خطوط شبکه در محدوده محله شادآباد حدفاصل بلوار آزادی، بلوار اصناف و خیابان ابوذر غفاری از ساعت ۱۳ الی ۱۶ ظهر امروز قطع خواهد شد.

شرکت گاز استان ایلام از مشترکان خواسته است: که ضمن رعایت نکات ایمنی و همکاری با نیروهای این شرکت از هرگونه دستکاری تاسیسات و وسایل گازسوز منزل خودداری و در صورت نیاز با شماره تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس حاصل فرمایند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ضروری است مشترکان به منظور افزایش ضریب ایمنی پس از قطع گاز شبکه نسبت بستن شیر اصلی گاز قبل از کنتور اقدام و تا وصل شدن جریان گاز توسط نیروهای امداد نسبت به باز نمودن آن اقدام نکنند.

لازم به ذکر است پس از برقراری جریان گاز در خصوط شبکه شهری مناطق یاد شده نیروهای امدادی شرکت حضوری به درب منازل کلیه مشترکان مراجعه و اقدام به وصل گاز خواهند کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.