حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » برگشت آمریکا به ایران یک خواب بدون تعبیراست

برگشت آمریکا به ایران یک خواب بدون تعبیراستامام جمعه موقت آبدانان گفت: بازگشت آمریکا و اصحاب استعمارگر آن به فضای ایران اسلامی خوابی محال و بدون تعبیر است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام احمد اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان اظهارکرد: استکبار جهانی با بسترسازی اغتشاش های اخیر قصد ایجاد بی نظمی در سطح کشور و اختلال در امنیت عمومی را دارند اما بحول و قوه الهی قادر به عبور از صف مستحکم ملت عزیز ایران نخواهند بود.
وی با تبریک شهادت جمعی از پرسنل نیروی انتظامی در تهران توسط اراذل و اوباش افزود: به فرموده مقام معظم رهبری خوی اشرافیگری وبذل و بخشش از بیت المال برخلاف مسیر انقلاب اسلامی است که در پیشگاه خداوخلق خدا قابل گذشت نخواهد بود.
خطیب موقت نمازجمعه آبدانان ضمن تسلیت حادثه دردناک سقوط هواپیمای تهران یاسوج و کشته شدن 66نفر از هموطنان اضافه کرد: لازم است که برای عدم تکرار این گونه حوادث اسفناک ساز و کارها و اقدام لازم و پیشگیرانه را اتخاذ کنند.
وی با تبریک هفته امور تربیتی یادآور شد: اگر در کنار آموزش مراکز علمی و آموزشی مقوله پرورش و تربیت دینی مد نظر قرار نگیرد هیچ دانشمندی برای بشریت منشا خیر نخواهد بود.
وی بی مبالاتی در استفاده از فضای مجازی را یک آفت اجتماعی دانست و تصریح کرد: تعرض و تضعیف جایگاه نماینده ولی فقیه در استان به نفع هیچ فرد و قشر خاصی نخواهد بود و همه باید در نقد اشخاص و نهادهای حقیقی و حقوفی جانب انصاف را مراعات کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.