حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » خطیب جمعه گرگان از تدبیر نیروی انتظامی درحادثه تهران قدردانی کرد

خطیب جمعه گرگان از تدبیر نیروی انتظامی درحادثه تهران قدردانی کرد نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به حادثه اخیر در خیابان پاسداران تهران، از تدبیر نیروی انتظامی و حضور به موقع بسیجیان در برخورد با مسببان این حادثه، قدر دانی کرد.

...

کاوش نیوز: آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های نمازجمعه گرگان، همچنین برای شهدای این حادثه که در راه برقراری امنیت به شهادت رسیدند، علو درجات را از خداوند متعال طلب کرد.
امام جمعه گرگان گفت: برخی در این حادثه با استفاده از فضای مجازی و بزرگنمایی سعی در منحرف کردن ذهن مردم و دروغ پردازی داشتند که به دور از واقعیت بود.
نماینده ولی فقیه در گلستان اضافه کرد: ممکن است در فضای مجازی حرف هایی از سوی برخی با هدف سوء استفاده و ضربه زدن به نظام منتشر شود، اما مردم باید نسبت به آن آگاه و هوشیار باشند.
آیت الله نورمفیدی گفت: قمه کشیدن و عربده کشی؛ بدور از شان ملت ایران است و چرا برخی می خواهند این کشور را ناامن به دنیا معرفی کنند.
امام جمعه گرگان افزود: ایران کشوری است بسیار مقتدر و مستقل و نیروهای امنیتی هوشیار و آگاه، انتظامی قوی و بسیجیان قهرمان دارد و بزرگنمایی چنین مسایلی برای کشوری که در هشت سال دفاع مقدس در برابر کشورهای قدرتمند ایستادگی کرده، تاثیری ندارد.
نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین به کنفرانس امنیت مونیخ اشاره کرد و گفت: در این کنفرانس که یک اجتماع غیر دولتی بوده شخصیت های مختلف از دنیا جمع می شوند تا در رابطه با امینت جهانی بحث کنند، اما نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس سوء استفاده کرده و با دروغ پردازی و بازی سیاسی علیه کشورما سخن گفته و مدعی شده که ایران برای امنیت خاورمیانه مشکل ایجاد کرده است.
آیت الله نور مفیدی اضافه کرد: وی یکبار دیگر هم در سازمان ملل متحد، با سخنرانی و با نقاشی گفت که ایران به دنبال ساخت بمب اتمی است و این کار او مورد مضحکه دنیا قرار گرفت.
امام جمعه گرگان از بی اعتنایی ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در برابر سخنان بی منطق نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس قدردانی کرد.
نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: در این پیوند رهبر معظم انقلاب جدی و محکم و قاطع از ظریف سخن گفته و حمایت کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.