حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » دومین مرزبان هرمزگان در هفته ناجا به شهادت رسید

دومین مرزبان هرمزگان در هفته ناجا به شهادت رسیدفرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: در جریان درگیری مرزبانان با قاچاقچیان در آبهای سواحلی گروگ میناب دومین مرزبان این استان در هفته ناجا به شهادت رسید.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سردار حسین دهکی افزود: این حادثه برای مقابله با قاچاقیچان سوخت بامداد امروز رخ داد، یکی از مرزبانان این شهرستان به نام ستوان‌سوم "محمد احمدی سکل" به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ،احشام و سوخت اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی میناب حین گشت زنی در روبروی ساحل گروگ در فاصله یک مایلی ساحل با تعداد زیادی شناور حامل سوخت قاچاق که بصورت گروهی درحال حرکت به سمت نوار مرزی بوده برخورد می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: مرزبانان با مشاهده قاچاقچیان دستور توقف شناورها را دادند که ضمن بی توجهی و دهن کجی به قانون، یک فروند از شناورهای  قاچاقچیان با نیت صدمه زدن به شناور سازمانی و جان پرسنل حمله ور شده که در اثر برخورد شناور قاچاقچیان با شناور سازمانی، احمدی سکل به دلیل برخورد شدید با شناور از ناحیه سر و کتف سمت چپ دچار جراحت و خون ریزی شده که بلافاصله مصدوم به اسکله سیریک اعزام و با هماهنگی های انجام شده توسط اورژانس ١١٥ جهت مداوا به بیمارستان شهرستان سیریک انتقال شد.

وی یادآور شد: با وجود تلاش پرسنل بیمارستان، متاسفانه اقدام های درمانی و احیاء موثر واقع نشد و این مرزبانان شجاع و خدوم مرزبانی هرمزگان به درجه رفیع شهادت نایل گردید و به خیل همرزمان شهیدش در مرزبانی استان هرمزگان پیوست.

این مقام ارشد مرزبانی هرمزگان ضمن محکوم کردن این واقعه و ابراز همدردی با خانواده‌ آن شهید والامقام اظهار داشت: هرچند شناور مهاجم از محل متواری شده اما تلاش ماموران برای دستگیری آنان ادامه دارد.

دهکی خاطر نشان کرد: اقدام های مرزبانی نیروی انتظامی تنها به برخورد با قاچاقچیان  و سوداگران مرگ خلاصه نمی شود بلکه امروز بزرگترین مسوولیتی که بر دوش ما نهاده شده، ادامه دادن راه شهیدان و قدر دانی و همدردی با خانواده معظم شهداست.

وی تصریح کرد: هفته نیروی انتظامی امسال در استان با شهادت دو مرزبان عزیز هرمزگانی رنگ وبوی ایثار وشهادت به خود گرفته و نشان می دهد که باب شهادت بر روی مرزبانان باز است، همه ما در راه اعتلای میهن اسلامی، تحقق امنیت پایدارنوار مرزی و مبارزه با قاچاقچیان ومخلان نظم وامنیت آماده جانفشانی هستیم وخون پاک این شهدا عزم ما مرزبانان در راه مبارزه با قاچاقچیان بیش از گذشته خواهد کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.