حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » کشف ۴۸ میلیارد کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی و دریابانی هرمزگان

با تلاش ماموران انتظامی و دریابانی استان هرمزگان در شهرستان های بندرخمیر، میناب و قشم، ۴۸ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد.

...

کاوش نیوز: جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی در شهرستان های بندرخمیر و میناب با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شدند.

سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد اظهار داشت: بخشی از کالاهای قاچاق کشف شده شامل لاستیک خودرو و موتور کولر به  ارزش ۲۲ میلیارد ریال است که در شهرستان بندرخمیر کشف شد و در همین رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید چغازردی میناب نیز حین کنترل محور مواصلاتی میناب – بندرعباس به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ بهدانی فرد گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو ۶ هزار و ۳۷۶ عدد انواع لوازم جانبی تلفن همراه قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

 

توقیف دو دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در قشم

فرمانده پایگاه دریابانی قشم گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی قشم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه اتوبوس مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

سرهنگ عبدالرضا ضربت اظهار داشت: مرزبانان در بازرسی از اتوبوس‌ها، موفق به کشف انواع کالای قاچاق شامل ۱۷۱ هزار و ۹۰۰ نخ سیگار، ۱۶۵ متر پارچه، یک هزار و ۲۸۸ ثوب البسه، ۴۰ کیلوگرم قهوه و ۱۱۶ جفت کفش شدند.

وی ادامه داد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال است و در همین رابطه سه نفر دستگیر و دو دستگاه اتوبوس نیز توقیف شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.