حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » 60 کارگاه در هرمزگان شناورهای دریایی می سازند

 60 کارگاه در هرمزگان شناورهای دریایی می سازندمدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: درحال حاضر60 کارگاه دراین استان کارساخت شناورهای چوبی، فایبرگلاس، فلزی و آلومینیومی را برعهده دارند.

...

کاوش نیوز: الله مراد عفیفی پور در نشستی با مدیران این اداره کل اظهار داشت: بواسطه این تعداد کارگاه تولید شناور، هرمزگان یکی از مهمترین مراکز ساخت شناورهای دریایی در کشور است.
وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدهای مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولیدهای داخلی، سازمان بنادر نگاه ویژه و حمایتی نسبت به کارگاه های ساخت شناورهای دریایی در استان دارد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار داشت: با حمایت های صورت گرفته روند واردات شناورهای سنتی شامل لنج های چوبی و فایبر گلاس باری و صیادی در هرمزگان علاوه بر آنکه متوقف شده، بلکه این استان به جایگاه مهم صادر کننده این شناورها در منطقه خلیج فارس نیز دست یافته است.
عفیفی پور تصریح کرد: از اسفند ماه پارسال تاکنون 2 فروند شناور ساخته شده در کارگاه های استان به کشورهای منطقه خلیج فارس صادر شده و2 فروند دیگر نیز در مرحله پایانی فرایند صادرات قرار دارند.
وی یادآور شد: شناورهای تولید شده در کارگاه های لنج سازی استان مطابق با قوانین و مقررات و تحت کلاس رده بندی موسسه های ایرانی تولید و صادر می شوند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.