حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » ناکامی قاچاقچیان در خروج سوخت از مرزهای آبی هرمزگان به خارج از کشور

ناکامی قاچاقچیان در خروج سوخت از مرزهای آبی هرمزگان به خارج از کشورفرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران مرزبانی استان از خروج یک محموله سوخت از طریق سواحل شرقی استان به خارج از کشور پیشگیری شد.

...

کاوش نیوز: سرهنگ علی اصغر خرم روی اظهار داشت: این محموله سوخت شامل 32 هزار لیتر گازوییل قاچاق بود که توسط ماموران پایگاه دریابانی سیریک از دو فروند موتور لنج صیادی کشف شده است.
وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله را از ساحل شهرستان سیریک بارگیری و به خارج از مرزهای دریایی کشور انتقال دهند که با هوشیاری ماموران دریابانی، در اجرای نقشه خود ناکام ماندند.
فرمانده مرزبانی هرمزگان خاطرنشان کرد: در همین راستا 10 نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
هرمزگان با 103 هزار کیلومتر مربع وسعت ، 13 شهرستان ،دارای راه هوایی، ریلی، دریایی و جاده‌ای است که بندر شهید‌ رجایی به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران یکی از بندرهای مهم استان به شمار می‌آید.
موقعیت استراتژیک هرمزگان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی، ساحلی، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.