حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کننده مسیر آینده است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن تاکید به مطالعه بیانیه «گام دوم انقلاب» از سوی رهبر فرزانه انقلاب، گفت: این بیانیه ترسیم کننده مسیر آینده و خط 40 سال آینده را نشان می دهد و نگاهی به گذشته برای اصلاح است.

...

کاوش نیوز: آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه اشتباهاتی که در این 40ساله انقلاب مرتکب شده ایم را یادآوری کرده و خدمات نظام را به صورت قانع کننده بیان کرده اند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان رشوه و پارتی بازی را فساد سیاسی و اقتصادی و استفاده از فحاشی و تخریب را فساد سیاسی و اجتماعی دانست.

آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: وقتی فرهنگ فساد در جامعه باشد افراد از ایده های خود فاصله می گیرند و حتی بر ضد ایده های خود حرکت می کنند.

وی در این بخش به اهمیت سلامت انتخابات اشاره کرد و افزود: هم مردم و هم مسوولان باید به فکر سلامت انتخابات باشند و نباید اجازه داد برخی با سلامت سیاسی جامعه بازی کنند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در درون جامعه اسلامی، برخی با تعصب های مذهبی برای اینکه طرف مقابل را از صحنه خارج کنند به تلاش هایی دست می زنند که به ضرر اسلام و قرآن است.

آیت الله نعیم آبادی افزود: این تعصب های نابجا هم از ناحیه شیعه و هم اهل سنت صورت می گیرد که با این کار در دیگران القا به تحریف می شود و این کار بسیار اشتباهی است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد اشاره کرد و هرمزگان را از فعال ترین کانون های مساجد در کشور دانست.

وی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در کانون های مساجد هرمزگان، مسوولان این حوزه را به انجام کارهای خالصانه فرهنگی بیشتر توصیه کرد.

امام جمعه بندرعباس همچنین20 اسفند روز راهیان نور را روز تجدید میثاق با شهدا در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس دانست و افزود: نسل جوان از مردانگی نسل دیروز در جبهه های جنگ باید درس ایستادگی ومردانگی بیاموزد.

آیت الله نعیم آبادی به 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا نیز اشاره کرد و ابراز داشت: هرچه در خدمت خانواده های شهدا باشیم کم است چراکه فرزندان آنها از جان خود گذشتند.

وی اضافه کرد: اگر روز بزرگداشت شهدا را در تاریخ کشور نداشتیم امروز صاحب عزت و قدرت نبودیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.