حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » چالش های کشور در همراهی ملت و دولت قابل حل است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

چالش های کشور در همراهی ملت و دولت قابل حل است

 چالش های کشور در همراهی ملت و دولت قابل حل استنماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: چالش های اقتصادی کشور در سایه همراهی ملت و دولت قابل حل است و انتظار است که حلقه تصمیم سازی و اجرایی کشور برای حل مشکلات بیشتر بکوشند.

...

کاوش نیوز: آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه اراک افزود: خدمت در نظام اسلامی فرصت است و مسئولان باید بیشتر در زمینه های فرهنگی و اقتصادی، حذف ریخت و پاش ها و تدابیر ویژه در بهبود معیشت و تولید کشور تلاش کنند.

وی بیان کرد: توطئه دشمنان نظام در خدشه وارد کردن به اعتماد دوسویه ملت و دولت قرار دارد، از این رو باید با بصیرت و وحدت در صحنه بود.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: خدمت به اقشار آسیب پذیر افتخار و تکلیف حلقه مدیریتی کشور است و همه باید بدانند که امروز مردم کشور از سوء استفاده، رشوه، خیانت و رفتارهای نامطلوب بیزار هستند و باید با حرمت شکنان و خاطیان با قوت برخورد شود.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه اراک، از حضور عاشقانه مردم در آیین های محرم در استان مرکزی تشکر کرد و گفت: مبنای نهضت عاشورا بر تقوا و عشق به خدا گذاشته شده است و هر رفتار و قیامی که برای خدا باشد هرگز شکست نمی خورد.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: شرط قبولی هر عمل در نزد خداوند اخلاص است و این مهم باید در عزاداری ها رعایت شود.

وی تصریح کرد: عزاداری های حسینی باید آینه بازتابنده پیام های عمیق تفکر حسینی باشد بنابراین باید از هر خرافه و رفتار شبهه انگیز دوری شود و اتحاد مسلمانان و پیام آزادگی و انسانیت قیام حسینی به جهان مخابره گردد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: دشمنان تهدیدهای زیادی برای این ایام داشتند اما به کوری چشم آنان دهه اول محرم در ایران باعظمت تر از سال های قبل برگزار شد.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: هر قدمی که در راه امام حسین (ع) برداشته می شود تن دشمنان به لرزه می اندازد و همه باید در این مسیر به دور از برخی اعمال خرافی گام بردارند.

وی تاکید کرد: سلامت و امنیت ازنعمت های بزرگ الهی است که همه باید قدردان آن باشند و به برکت انقلاب اسلامی در طول 40سال گذشته این نعمت ها روز به روز در این مرز و بوم بیشتر شده است.

امام جمعه اراک اضافه کرد: میانگین عمر در ایران در قبل از انقلاب اسلامی با 30 میلیون نفر جمعیت 54 سال بود که این مهم هم اکنون با 80 میلیون نفر جمعیت به حدود 78 سال رسیده است.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ایران با وجود شرایط خاورمیانه جزیره امنی است که این مهم به برکت انقلاب اسلامی، بیداری و هوشیاری نیروهای نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و سایر نیروهای دخیل ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: ملت ایران اسلامی باید قدردان نعمت های این کشور باشند، اگرچه نارسایی هایی وجود دارد اما همه باید در کنار دولت و تحت امر ولایت فقیه بکوشند تا از مشکلات گره گشایی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی 230 هزار شهید تقدیم کرد که 6 هزار و 200 شهید آن از استان مرکزی بود و بهترین فرزندان این مرز و بوم با درس آموزی از مکتب حسینی در راه دین و کشور جانشان را تقدیم کردند.

آیت الله دری نجف آبادی : هفته دفاع مقدس از مهمترین مناسبت های کشور است و رشادت های دفع مقدس باید به نسل جوان بیش از پیش معرفی شود.

وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه اراک خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران باید در فصل بازگشایی مدارس حمایت ویژه ای از دانش آموزان نیازمند داشته باشند و معلمان، اساتید دانشگاهی و حوزوی نیز در سال تحصیلی جدید همه تلاش خود را برای تربیت نسلی پایبند به ارزش های اسلامی و انقلابی به کار گیرند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.