حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » طرح‌های کارآفرینی حمایت می‌شود

معاون استاندار همدان:

طرح‌های کارآفرینی حمایت می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: با استفاده از ظرفیت و امکانات سازمان‌های دولتی در راستای تقویت کانون کارآفرینی استان، از برنامه‌ها و طرح‌های این کانون حمایت می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: «ظاهر پورمجاهد» روز چهارشنبه در جلسه انتخابات رییس هیات امنای کانون کارآفرینی استان با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری کارآفرینان استان در پیشبرد توسعه استان افزود: تشکل‌های خصوصی و کارآفرینی اهداف مهمی را پیگیری می‌کنند که بسیاری از آن در راستای سیاست‌های دولت و نظام است.

وی بر ضرورت تعامل دولت با تمامی تشکل‌های بخش خصوصی و کارآفرینی و توجه جدی به این تشکل ها تاکید کرد.

پورمجاهد ادامه داد: کانون کارآفرینی استان به‌شرط داشتن حمایت‌های مستمر، هم افزایی، هماهنگی، همدلی و استفاده از امکانات سازمان های مختلف دولتی برای پیشرفت کار در توسعه کشور تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه کارآفرینی با حرف، بخشنامه، دستور و درخواست ایجاد نخواهد شد تصریح کرد: استان همدان برای تحقق سهمیه خود از ایجاد ۲ میلیون کارآفرین در کشور باید بین تشکل‌های بخش خصوصی هم‌افزایی، وحدت و سیاست واحد ایجاد کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان اظهار داشت: با وحدت و هم‌افزایی بین تشکل‌های خصوصی و دولتی در توسعه کارآفرینی، اقتصاد استان در مسیر توسعه گام‌های بلندی برداشته و همگان از دستاوردهای آن بهره‌مند خواهند شد.

پورمجاهد با اشاره به اهمیت کارآفرینی در شرایط کنونی کشور گفت: با توجه به شرایط خاصِ اقتصادی موجود در کشور، مجلس و دولت در پی فراهم کردن زمینه‌های حمایت و توسعه کارآفرینی است.

در پایان این نشست با رای گیری اعضای کانون کارآفرینی، «ـسعید ترابیان» مدیر دهکده تفریحی گنجنامه با اکثریت آرا به عنوان رییس کانون کارآفرینان و «نصرت‌اله طاقتی‌احسن» مدیر مرکز چاپ و بسته بندی پیام رسانه به عنوان دبیر این کانون انتخاب شدند.

همچنین از کارآفرینان برتر سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان همدان "محمدآقا وهاب زاده" از شرکت الوان ثابت، "اکبر مولایی" از شرکت تعاونی تولیدی فاران شیمی، "حمیدرضا موحد" از شرکت صنایع شیمی فراپل جم، "علیرضا زارعی" از شرکت ذوب ریزان همدان، "گیتی سرخوشیان" از شرکت هنر آفرینان هگمتانه، "رضا یوسف وند" از شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان همدان، "محمدعرفان میش مست هراتی" از شرکت میش مست لاهیجان و "محمد چراغی" از شرکت فیلتر سرکان قدردانی شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.