حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » حمایت از تولیدکنندگان اولویتی برای توسعه اقتصادی است

استاندار همدان گفت که حمایت جدی از تولیدکنندگان استان با هدف توسعه اقتصادی و ایجاد اشغال مولد و پایدار به صورت جدی و موثر در دستور کار قرار دارد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: «علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، افزود: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» و همچنین اقتصاد مقاومتی و تولید کالای ایرانی، به صورت جدی از تولید کنندگان و فعالان بخش های صنعتی و تولیدی استان همدان حمایت می‌شود.

وی اظهار داشت: ستاد تسهیل مکان مناسبی برای بررسی و حل و فصل مشکلات تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی استان است و دراین راستا پیشگیری از بروز آسیب برای تولید کنندگان یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت اجرایی استان در ستاد تسهیل محسوب می‌شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: سیاست ما در ستاد تسهیل کار برای تولیدکنندگان است و با تمام توان از این روند در راستای تسهیل فرایند کار و تولید برای فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان استان، حمایت می کنیم.

نماینده عالی دولت در استان همدان با تاکید بر اینکه با کسانی که در روند تولید مشکل و مانع ایجاد کنند برخورد می‌شود، افزود: مدیران حوزه های مالیاتی، بانک‌ها و تامین اجتماعی باید با استفاده از ظرفیت های قانونی و مصوبات ستاد تسهیل، موانع پیش روی واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان استان را رفع کنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه برای این مهم مدیرانی را می‌خواهیم که در مسیر حمایت از تولید حرکت کنند، اظهار داشت: در حوزه های مرتبط با مالیات، بانک‌ و تامین اجتماعی باید نگاه سخت گیرانه نداشته باشیم و سمت و سوی حرکت و اقدامات در راستای «مانع زدایی‌ و پشتیبانی‌» باشد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه اشتغالزایی مشکلات و تبعات منفی در جامعه را کاهش می دهد، گفت: بر اساس بررسی های انجام شده بسیاری از تخلفات، مفاسد و جرائم ناشی از بیکاری است و برای دستیابی به اهداف مهمی همچون کاهش نرخ بیکاری و توسعه اقتصادی استان، باید از تنگ نظری پرهیز کنیم.

استاندار همدان در رابطه با عدم پرداخت مطالبات تولیدکنندگان قطعات خودرو نیز اظهار داشت: ۲ شرکت خودرو ساز کشور باید مطالبات تامین کنندگان قطعات را زودتر پرداخت کنند و تاخیر در پرداخت مطالبات تولیدکنندگان قطعات خودرو از طریق مسوولان کشوری در هیات دولت مطرح و پیگیری شده تا مطالبات آنها ظرف کمتر از ۱۲۰ روز پرداخت شود.

به گفته وی، تاخیر در پرداخت مطالبات تولیدکنندگان خود ایجاد مانع محسوب می شود که بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار و سیاست محوری سال تحت عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ها» است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.