حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » دادستان همدان از مرخصی «علیرضا نوری» عضو کانون نویسندگان خبر داد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت که «علیرضا نوری» عضو کانون نویسندگان ایران، با قرار وثیقه و در قالب دریافت مرخصی، از زندان آزاد می شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: «حسن خانجانی» افزود: دستور مرخصی این فرد روز گذشته از سوی دادستانی صادر شده و هم اینک در حال طی فرایند اداری برای استفاده از مرخصی است.

وی اضافه کرد: میزان وثیقه از سوی قاضی ناظر زندان تعیین شده با این وجود فرایند مرخصی رفتن این زندانی تسهیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان اظهار داشت: این فرد دچار اشتباهاتی شده و خود نیز به آن معترف است که با گذشت زمان تادیب شده بود.

خانجانی بیان کرد: دستگاه قضایی همدان درصدد عفو این نویسنده است و برهمین اساس پرونده این فرد در کمیسیون عفو استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این پرونده برای تایید به کمیسیون عفو مرکزی در تهران ارسال شد اما این کمیسیون با نظر همدان مبنی بر عفو «علیرضا نوری» موافقت نکرد.

دادستان همدان درباره مطالب طرح شده مبنی بر رعایت نشدن طرح طبقه‌بندی زندانیان و نگهداری همه زندانیان عمومی و امنیتی در یک بند، اظهار داشت: همدان زندانی امنیتی ندارد با این وجود بندی برای این نوع محکومان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: اتهام علیرضا نوری عضو کانون نویسندگان ایران «توهین به مقدسات از طریق نوشتن اشعار موهن در فضای مجازی» است که این نوع جرم، جرم امنیتی محسوب نشده و زندانی در کنار سایر افراد دوره حبس را می گذراند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.