حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » هنرصنعت کیف و کفش همدان برای احیا باید حمایت شود

معاون توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه همدان در زمینه تولید و صادرات کیف و کفش چرم و مصنوعی پرچمدار کشور بوده است گفت: برای احیای این هنرصنعت باید مسئولان حمایت کنند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: آقایار فراشی روز سه شنبه در میز تخصصی صادرات صنوف تولیدی کیف و کفش اظهار داشت: ۳۵۰ واحد تولیدی کیف و کفش در استان همدان دارای مجوز و به همین میزان بدون مجوز در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه حدود ۶ هزار نفر در هنرصنعت کیف و کفش مشغول به کار هستند افزود: این میزان اشتغال تنها مربوط به واحدهای دارای مجوز است.

معاون توسعه تجارت و بازرگانی سازمان صنعت همدان خاطرنشان کرد: این هنرصنعت اشتغالزا و سودآور نیازمند گسترش صادرات است.

فراشی یادآوری کرد: همدان در تولید محصولات چرم در سالیان گذشته پرچم‌دار کشور بود و این نام و نشان باید دوباره احیا شود.

او تشکیل میز تخصصی توسعه صادرات کیف و کفش را اقدام موثری برای رونق این هنرصنعت دانست و گفت: در این فضا می توان مسائل و مشکلات تولیدکنندگان را بررسی و راهکارهای مناسب برای حضور تولیدات همدان را در بازارهای جهانی ارائه کرد.

میز تخصصی توسعه صادرات کیف و کفش با عضویت استانهای قم، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی به میزبانی همدان برگزار شد این استانها در زمینه تولید و صادرات کیف و کفش چرم و مصنوعی فعالیت دارند.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان میز تخصصی صادرات کیف و کفش در همدان در راستای حمایت از صنوف تولیدی به منظور رشد و توسعه صادرات غیرنفتی شکل گرفته است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.