حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » مجلس در رای اعتماد، توانمندی وزرای اطلاعات و کشور را مدنظر قرار دهد

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در هرمزگان گفت: وزرای اطلاعات وکشور با توجه اینکه مسوولیت قدرت و امنیت ملی را برعهده می‌گیرند و در ارتقای امنیت داخلی و خارجی نقش بسزایی خواهند داشت، مجلس شورای اسلامی به هنگام رای اعتماد، تجربه و توانمندی این افراد مدنظر قرار می‌ دهد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حسین هاشمی تختی افزود: انتخاب وزرا از سوی رییس جمهوری، کار کارشناسی و دقیقی بوده و این افراد مورد تایید نظام به‌ویژه رهبری و مجلس هستند لذا امید می رود با رای قاطع از نمایندگان مجلس کار خدمتگزاری به مردم را برعهده بگیرند.

استاندار اسبق هرمزگان ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعلیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات دارای ۲ شاخصه مهم بوده که یکی از آنها از مدیران بدنه وزارت اطلاعات با سابقه طولانی است، از پایین تا بالا به صورت پلکانی صحنه را طی کرده و به نوعی خودش افسر هدایت،عملیات و هم کارشناس ستادی در سطح ملی بوده است.

هاشمی، وجه ممیزه دیگر وزیر اطلاعات را، چهره انقلابی با سابقه خوب و خانواده رزمندگی، جانبازی و از متن انقلاب معرفی کرد و اظهار داشت: با این مشخصه از مجلس شورای اسلامی انتظار می رود با اقتدار به ایشان رای دهند.

ویِ در معرفی وزیر کشور هم تصریح کرد: احمد وحیدی یکی از فرزندان انقلاب بوده که صحنه جنگ درک کرده و در میدان نبرد و میدان سیاست کار ستادی کلان به‌ویژه در وزارت دفاع و مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام داده و بر مسایلی سیاسی، امینیت ، اجتماعی و فرهنگی کشور اشراف دارد.

نمایندگان طی یک هفته  اخیر در بیش از ۲۷۰ جلسه در کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیونهای مجلس برنامه های وزیران پیشنهادی را بررسی کردند. این در حالی است که بررسی رای اعتماد به وزیران پیشنهادی از روز شنبه در مجلس شورای اسلامی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.