حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » حمله های تروریستی نمی تواند صلابت ملت ایران را متزلزل کند

 حمله های تروریستی نمی تواند صلابت ملت ایران را متزلزل کندنماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی حمله تروریستی صبح امروز (شنبه) در اهواز را به شدت محکوم کرد و گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی باید بدانند که اینگونه حمله های تروریستی نمی تواند صلابت ملت ایران را متزلزل کند.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام احد آزادیخواه در یادواره 19 شهید روحانی شهرستان ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: حرکت های مذبوحانه استکبار و استبداد در حادثه تروریستی اهواز بار دیگر قلب ها را داغدار کرد.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند که با اینگونه حمله های تروریستی، ملت ایران مصمم تر از گذشته برای مبارزه با استکبار و شیاطین هم پیمان می شوند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم ضمن عرض تسلیت و آرزوی رحمت الهی برای شهدای این حمله تروریستی افزود: همه دشمنان نظام جمهوری اسلامی باید بدانند که اینگونه حمله های تروریستی نمی تواند صلابت ملت ایران را متزلزل کند.

حجت الاسلام آزادیخواه این حادثه تروریستی در اهواز را بسیار تلخ و ناگوار دانست و ادامه داد: این اتفاق ها بار دیگر نشان می دهد که ملت ایران استوارتر و مقاوم تر از گذشته است و با این اقدامات ترسی به دل ندارد و نفرت دشمنان را به اثبات می رساند.

وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی، غیرت مردم در عاشورا را مثال زدنی دانست و گفت: ملت ایران در عزاداری امام حسین(ع) بار دیگر ثابت کردند که تحت هیچ شرایطی از آرمان ها و مقدسات قیام سیدالشهداء(ع) دست برنمی دارند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در هر شرایطی همچون مشکلات اقتصادی و معیشتی، باز هم ملت ایران پای انقلاب و آرمان های خود ایستاده و خواهند ایستاد.

حجت الاسلام آزادیخواه روحانیان را محور مبارزات در دوران انقلاب، شکل گیری انقلاب و دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: روحانیون نقش مهمی در این عرصه ایفا کردند.

وی ادامه داد: شهادت یک ارزش است و توام شدن آن با علم و روحانیت نیز یک ارزش مضاعف است که شهدای روحانی به خوبی در کنار سایر اقشار مردم اخلاص، تعهد و شهادت طلبی خود را در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند.

یک گروه مسلحانه تروریست وابسته به گروهک تجزیه طلب «الاحواز» روز شنبه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.

در جریان این اقدام چهار عامل این حادثه تروریستی کشته، زخمی و دستگیر شدند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.