حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » یادواره شهدای رزن برگزار شد

یادواره ۳۵ شهید روستای «سروتجین» شهرستان رزن شامگاه جمعه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

...

کاوش نیوز: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در این آیین گفت: انتخابات با حضور و استقبال حداکثری مردم در اسفند سالجاری برگزار می‌شود و مردم با حضور حماسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی افراد اصلح را انتخاب می‌کنند.

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه دشمن برای کمرنگ کردن انتخابات برنامه دارد اضافه کرد: مردم با تاسی از سیره، روش و راه شهدا، انتخابات پیش رو را پرشورتر از قبل برگزار می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: شهدا باعلم و آگاهی و با ایثار جان خود کشور را بیمه کردند و والدین با اشک شوق فرزندان، برادران و همسران خود را راهی جبهه می کردند و آنها بیشترین نقش را در تربیت شهیدان داشتند.

آزادبخت ادامه داد: جایگاه والدین و همسر شهید کمتر از شهدا نیست چرا که رزمندگان با دستان پینه بسته پدرانشان و در دامن پاک مادرانشان تربیت شدند.

وی تاکید کرد: اگر دشمن نمی تواند نگاهی به  سرزمین ما بکند به خاطر نهادینه شدن فرهنگ ایثار شهادت است در حالیکه رژیم بعثی با همدستی ۴۵ کشور و کمک منافقان کوردل درصدد زمین گیر کردن ایران را داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: برای تداوم راه شهیدان راهی جز تبعیت آگاهانه از ولی فقیه نداریم چرا که سکان دار کشتی انقلاب اسلامی رهبر فرزانه انقلاب ، نظیر ندارد.

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان فضایل شهادت در راه خدا گفت: وقتی رزمنده‌ای برای دفاع از دین خدا سلاح بر دست گرفته و آماده جهاد می‌شود، فرشتگان به وجود او افتخار می‌کنند.

حسن لطفی افزود: رزمندگان وقت عزیمت به جبهه حق علیه باطل با همسر، فرزندان و آشنایان وداع می‌کنند که از این زمان به بعد برای تمامی اعمال پاداش و ثواب مضاعف نوشته می‌شود.

وی شهادت را برای امت مسلمان از ارزش‌ها و فضایل دانست و اضافه کرد: شهدا بدون وابستگی جناحی، حزبی و خدمات رفاهی پیش‌بینی شده نظیر تسهیلات کم بهره، مسکن و استخدام، صادقانه برای دفاع از دین مبین اسلام جانفشانی کردند.

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهدا معتقد بودند که دین مبین اسلام تنها دین کامل بشری است بنابراین جهان کفر و استکبار در صدد ضربه شدن به آن هستند.

لطفی گفت: آمریکای جنایتکار برای جلوگیری از رشد و توسعه دین مبین اسلام و ایران سعی بر کمرنگ کردن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته است که برخی نیز در داخل این هدف را دنبال می‌کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.