حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » مردم با حضور گسترده در انتخابات راه سردار سلیمانی را ادامه می‌دهند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه ملت ایران راه شهید سلیمانی را با حضور گسترده در انتخابات ادامه می‌دهند افزود: راه شهید سلیمانی امروز از دریچه ورود به انتخابات و حاضر شدن در پای صندوق های رای ترسیم و تعریف می شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سردار "مهدی ظفری" شرکت در انتخابات را ادامه راه شهیدان، جانبازان و ایثارگران از جمله حاج قاسم سلیمانی دانست و اظهار داشت: تعداد کشورهای بی اراده، دشمن و مخالف انقلاب اسلامی زیاد و وظیفه ما حفظ نظام و کشور در برابر آنها است.

وی با اشاره به اینکه افزایش مشارکت سیاسی همواره از آسیب پذیری کشور در مواجهه با تهدیدات خارجی می‌کاهد عنوان کرد: ایران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب همواره با موجی از تهدیدات و تحریم‌های متنوع و پیچیده با هدف به هم زدن نظام محاسباتی مردم و مسئولان و مخدوش کردن امنیت و اقتدار ملی روبرو بوده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد عنوان کرد: مشارکت مردم در مقاطع مختلف موجب شده تا نقشه‌های دشمنان با شکست روبه‌رو شود و پیام روشن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات‌، بی‌اثر بودن هر نوع تحریم و تهدیدی برای به زانو درآوردن ملت ایران است.

سردار ظفری با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است ادامه داد: مردم حق دارند خودشان انتخاب کنند لذا حضور گسترده در این عرصه تکلیف است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان گفت: تکلیف همه ماست که در تصمیمات کشور مداخله کنیم، هر چه پشتوانه مردمی نظام قویتر باشد ادبیات دشمنان نسبت به ما به طور قطع تغییر می‌کند.

سردار ظفری یادآور شد: از طرف دیگر وقتی دولتی با رای بالای مردمی انتخاب شود، جناح دیگر  تنش‌ها انتخاباتی را به دست فراموشی می‌سپارد و سیاستگذاری‌ها و تصمیمات دولت منتخب را کمتر مورد سوال و نقد قرار می‌دهد و چالش‌های موجود کمرنگ ‌می‌شود.

وی با بیان اینکه تک تک آرایی که مردم به صندوق رای می ریزند همانند تیری است که به سمت دشمنان و مستکبران نشانه می رود خاطرنشان کرد: حضور هوشیارانه و با بصیرت قشرهای مختلف جامعه و حرکت در مسیر ولایت فقیه فرصت هرگونه اخلال توسط دشمنان را از آنها خواهد گرفت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.