حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » حادثه تلخ اهواز نمونه ای از شیطنت های دشمنان علیه نظام بود

 حادثه تلخ اهواز نمونه ای از شیطنت های دشمنان علیه نظام بوداستاندار همدان گفت: دشمنان قسم خورده همیشه در پی ضربه زدن به کشور با عظمت ایران بوده وهستند که حادثه تلخ روز گذشته در اهواز نمونه ای از شیطنت های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

...

کاوش نیوز: محمد ناصر نیکبخت در آیین بازگشایی مدارس در مدرسه علاقبندیان همدان افزود: دشمنان غافل ازاین بودند که مردم ایران در برابر همه توطئه ها با اتحاد و یکپارچگی خواهند ایستاد.

وی با اشاره به اینکه دشمن همیشه به دنبال تفرقه است خاطر نشان کرد: ما باید وحدت خود را حفظ کنیم و براساس فرموده رهبرمعظم انقلاب «همه باید به دولتی که خط مقدم است کمک کنند».

استاندار همدان در ادامه با اشاره به همزمانی بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت است که درس آزادگی و ایثار را به خوبی برای دانش آموزان تبیین شود.

نیکبخت اظهار داشت: ترویج روحیه ایثار، فداکاری و شهادت در سطح مدارس ضروری است و برنامه های استقبال از مهر باید رنگ و بوی محرم و دفاع مقدس داشته باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مهارت آموزی باید در مدارس اولویت قرار گیرد ادامه داد: در این باره باید از تلاش های فرهنگیان و مدیران آموزش و پرورش استان در حوزه تعلیم و تربیت قدردانی شود.

گفتنی است؛ سال گذشته 280 هزار دانش آموز در مدارس استان تحصیل کردند که این رقم امسال به 287 هزار دانش آموز افزایش یافت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.