حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » روحیه دفاع مقدس تداوم نظام را تضمین می‌کند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز فرهنگ دفاع مقدس بسیار ارزشمند است چرا که روحیه‌ای که خرمشهر را آزاد کرد می‌تواند استمرار نظام را نیز تضمین کند.

...

کاوش نیوز: سردار مظاهر مجیدی در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: ماحصل هشت سال دفاع مقدس رسیدن به این شعار امام راحل بود که "ما می‌توانیم".

وی با توصیه به جوانان نسبت به مطالعه حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی افزود: مطالعه درس‌های دفاع مقدس بیانگر پابرجا ماندن نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز کشور به روحیه جهادی که جنگ را به پایان رساند نیاز دارد، روحیه مقاومت در برابر تهاجم دشمن و استکبار  می‌تواند برای نظام اسلامی راهگشا باشد.

سردار مجیدی با بیان اینکه دفاع مقدس برگرفته از تعالیم دینی و فرهنگ عاشورا است اضافه کرد: اطاعت محض از ولایت فقیه برای حفظ نظام لازم و ضروری است و این را باید بدانیم که فروپاشی آمریکا از هر روز بیشتر نزدیک شده است.

وی گفت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب و محقق شدن شعارهای انقلاب که بر چهار رکن استقلال، آزادی، جمهوری و اسلامی استوار بود، احساس خطر کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: دشمنان برای فروپاشی، انحراف و نابودی نظام از تمامی ابزارهای استفاده کردند و در سی و یکم شهریور از صدام برای ساقط کردن ایران بهره گرفتند.

سردار مجیدی یادآوری کرد: صدام با تمامی نیرو در سی و یکم شهریور ۵۹ به ایران حمله کرد با این تصور که در کمتر از یک هفته می‌تواند این کشور را ساقط کند.

وی خاطر نشان کرد: پس از ۳۵ روز خرمشهر به دست دشمن افتاد و از رییس جمهور وقت برای مسلح کردن نیروها امداد طلبیده شد و کم کاری رییس جمهوری وقت موجب شد دشمن برخی شهرهای کشور را تصرف کند.

سردار مجیدی ادامه داد: آنها درصدد تجزیه و جدا کردن خرمشهر بودند و این شهر ۵۷۵ روز دست دشمن بود و آنها برای حفظ آن از تمام توان بهره گرفتند اما وقتی امام راحل فرمود که خرمشهر باید آزاد شود از اوایل سال ۶۰ حمله به دشمن آغاز و در نهایت آزاد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.