حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » شهدا و ‌ایثارگران سند مظلومیت ایران اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی سند افتخار استکبار ستیزی و ستاره های درخشان و بی بدیل دفاع از کیان انقلاب اسلامی هستند.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در آیین تشییع پیکر جانباز شهید حاج حسین قادری اظهار داشت: شهدا، ایثارگران، رزمندگان و جانبازان گنجینه های ارزشمندی در حوزه دفاع، صبر و از خودگذشتگی هستند که باید به عنوان الگوهای واقعی رشادت و انسانیت به جامعه و نسل جوان و نوجوان معرفی شوند.

وی افزود: شهدا و جانبازان برگزیدگان و بندگان خالص خداوند هستند که عزت و آبروی جامعه مرهون رشادت و از خودگذشتگی آنان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: باید قدردان و قدرشناس شهدا و ایثارگران باشیم چرا که ارزش جامعه با قرب نهادن به مقام شامخ شهدا و جانبازان و ایثارگران بیشتر می شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به شهادت جانباز حسین قادری تاکید کرد: شهادت جانبازان و یادگاران دفاع مقدس هرچند فضای جامعه را عطرآگین می کند اما یک ضایعه و خسارت جبران ناپذیر است چرا که این افراد کوله باری از خاطرات ناگفته و تجارب منحصر به فرد جبهه ها را با خود به زیر خاک می برند.

سرهنگ حاج حسین قادری از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس و معاون اطلاعات عملیات تیپ 11 حضرت امیر (ع) بود که در منطقه شاخ شمیران شاهد سلحشوری های این رزمنده شجاع بوده ایم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.