حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » » » کسب رتبه دوم خبرنگار کاوش نیوز در بخش مصاحبه+کلیپ اختتامیه

از صاحبان آثار برتر سومین جشنواره رسانه‎ای ابوذر تقدیر شد؛

کسب رتبه دوم خبرنگار کاوش نیوز در بخش مصاحبه+کلیپ اختتامیه

کسب رتبه دوم خبرنگار کاوش نیوز در بخش مصاحبه+کلیپ اختتامیهدر اختتامیه سومین جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان که همزمان با ایام شهادت شهید رهبر و روز قشر بسیج رسانه برگزار شد، پایگه خبری کاوش نیوز رتبه دوم این جشنواره را به خود اختصاص داد .

270 گزارش، 200 خبر و حدود 130 اثر در قالب مصاحبه، یادداشت و عکس در قالب 15 موضوع و محور به جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد که موضوع اقتصاد مقاومتی با 130 اثر، زیست بوم استان با 110 اثر و فرهنگ پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی با 80 اثر از بیشترین استقبال برخوردار بوده است.

...

به گزارش کاوش نیوز: رحمت‌ا... صادقی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان اظهار کرد: موضوعاتی که در این جشنواره مطرح شده است خواستگاه همه انقلابیان است که در حوزه اقتصاد مقاومتی، مدافعان حرم، امر به معروف و نهی از منکر و موضوعات مشابه است.

صادقی گفت: بسیج رسانه می‌خواهد پیام تاثیر گفتمان انقلاب اسلامی را منعکس کند و این جشنواره این را به ما دیکته می‌کند که راهبرد خروج از تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: در حوزه انقلاب اسلامی به واسطه حرکت ناب امام و احیای اسلام نابی که برابر ظلم مستکبران ایستاده است مسیری روشن و مقدس ایجاد شده که شهدا در این راه جان شیرین خود را تقدیم کردند و خصومت دشمنان تا زمانی که مسیر ما حرکت در راه اسلام ناب است، ادامه دارد.

کسب رتبه دوم خبرنگار کاوش نیوز در بخش مصاحبه+کلیپ اختتامیه

 در این جشنواره از صاحبان آثار برتر بخش های مختلف با حضور اصحاب رسانه و خانواده معظم شهدای مدافع حرم قدردانی شد.

مصاحبه:

در بخش مصاحبه؛ طیبه درخشان فر از پایگاه خبری تحلیلی کاوش نیوز مقام دوم، امین کوهی از سایت نیلکوه و مریم شریفی از پایگاه خبری ساحل گمیشان مشترکا سوم شدند. هیات داوران در این بخش هیچ اثری را حائز رتبه نخست ندانست.

در این بخش نوید عرب احمدی از تسنیم، مونا محمدقاسمی از مهر و نورمحمد دانشمند از سایت ترکمن سیسی شایسته تقدیر شدند.

گزارش:

در بخش گزارش؛ میثم محسنی کوتنائی از خبرگزاری جمهوری اسلامی مقام اول را کسب کرد. فاطمه عبدی از خبرگزاری تسنیم و سروش اصغریان از خبرگزاری فارس بطور مشترک دوم شدند و فریده ستایشگر به همراه فهیمه اجاقلو به ترتیب از تسنیم و فارس بطور مشترک سوم شدند.

از الهام رئوفی فر و اعظم محبی هر دو از خبرگزاری مهر به همراه اسماعیل البرزی از پایگاه خبری کناره نیز تقدیر شد.

خبر:

در بخش خبر؛علی اصغر تیموریان از خبرگزاری جمهوری اسلامی و نرگس تجری از پایگاه خبری زرین نامه مشترک دوم شدند.وحید عرب احمدی از تسنیم و سمیرا نوده از هفته نامه گلستان مهر مقام مشترک سوم را به خود اختصاص دادند.

هیات داوران در این بخش هیچ اثری را حائز رتبه نخست ندانست.

عکس خبری:

در بخش عکس خبری علی دهقان از خبرگزاری فارس مقام اول شد. در این بخش علی قاسمعلی از خبرگزاری جمهوری اسلامی دوم و فائزه کابلی از پایگاه خبری گلستان ما رتبه سوم را کسب کرد.

تیتر:

در بخش تیتر ام لیلا هاشمی از پایگاه خبری دانشجو سلام اول شد، وحید حاج سعیدی به همراه زهرا حاج محمدعلی به ترتیب از پایگاه خبری اصحاب خبر و کلاس بیست نیز دوم و سوم شدند.

سرمقاله و یادداشت:

در بخش سرمقاله و یاد داشت محسن نادران از پایگاه خبری قابوس نامه اول شد، الهام امینی و مهدی باقریان هر دو از خبرگزاری فارس مشترک دوم و حسن بیارجمندی از گلستان ما به همراه ولی الله شهابی از هفته نامه جوان مشترک سوم شدند.

در این بخش غلامرضا ولی پوراز هفته نامه بامداد گلستان شایسته تقدیر اعلام شد.

فیلم:

در بخش فیلم هاجر تازیکه و وجیه سادات رضویان هر دو از خبرگزاری صدا و سیما اول و دوم شدند و عنوان سومی به ابوذر مصطفی لو از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز گلستان رسید.

همچنین خاطره تیموری و میرحماد سیدرحمانی هر دو از خبرگزاری صدا و سیما شایسته تقدیر شدند.

اینفوگرافی:

در این بخش زهرا شیرزاد و محمد چراغعلی از خبرگزاری های بسیج و مهر به ترتیب عناوین دوم تا سوم را کسب کردند و حسین پاسبندی از پایگاه خبری تحلیلی گلستان 24 شایسته تقدیر شد.

هیات داوران در این بخش هیچ اثری را حائز رتبه نخست ندانست.

گفتنی است؛ در این جشنواره 120 خبرنگار گلستانی از 46 رسانه مکتوب، مجازی و خبرگزاری شرکت کرده اند که 76 نفر از شرکت‌کنندگان مرد و 44 نفر زن هستند.

270 گزارش، 200 خبر و حدود 130 اثر در قالب مصاحبه، یادداشت و عکس در قالب 15 موضوع و محور به جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد که موضوع اقتصاد مقاومتی با 130 اثر، زیست بوم استان با 110 اثر و فرهنگ پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی با 80 اثر از بیشترین استقبال برخوردار بوده است.

 

  • کلیپ مراسم و اختتامیه جشنواره ابوذر 25دی96


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.