حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » برگزاری دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی‎کاربردی گلستان

 

 

  رئیس دانشگاه علمی‎کاربردی استان گلستان از برگزاری بخش شفاهی دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی‎کاربردی این استان خبر داد.

...

 به گزارش کاوش نیوز، محمد برزعلی عصر امروز در گفت‎گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد:  دانشجویان  مرکز آموزش دانشگاه علمی‎کابردی استان گلستان در بخش شفاهی دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‎علمی‎کاربردی، 12 خرداد ماه و در شبستان امامزاده عبدالله گرگان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه در بخش شفاهی 54 دانشجو، در این دوره شرکت خواهند کرد، تصریح کرد: برنامه‎ریزی دقیقی برای برگزاری مرحله استانی این جشنواره صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی استان گلستان با بیان اینکه مرحله کشوری این مسابقات در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد، ادامه داد: هر دانشجو در مرحله دانشگاهی دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت می‌تواند در یکی از رشته‎های شفاهی، کتبی، فنآوری، پژوهشی، ادبی و هنری شرکت کند و  در مجموع مسابقات دانشجو می‎تواند در دو رشته به رقابت بپردازد.

برزعلی با بیان اینکه داوطلب شرکت در مسابقات باید دانشجوی یکی از مراکز آموزش عالی علمی کاربردی وابسته و یا تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی باشد، خاطرنشان کرد: قطعا وجود قرآن در زندگی دانشجویان بسیار تاثیرگذار است و دانشجویان می‎توانند با تاسی از قرآن بهترین راه سعادت را در زندگی انتخاب کنند.

وی یادآور شد: سه دانشجو و دو استاد دانشگاه علمی‎کاربردی استان گلستان در بخش‎های شفاهی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری در سال گذشته و در یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور حائز مقام  برتر شدند.

 گلستان رتبه نخست مسابقات قرآن و عترت دانشگاههای علمیکاربردی کشور را کسب کرد

با بیان اینکه دانشگاه علمی‎کاربردی گلستان در سال گذشته رتبه نخست مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‎های علمی‎کاربردی کشور را به دست آورد، افزود: بشر در تمامی برهه‌های زندگی به خصوص در ایام جوانی به دنبال راهی برای زندگی بهتر و سعادت اخروی و دنیوی است و  قرآن هدایت‎گر بشریت برای رسیدن به این غایت بشمار می‎رود.

برزعلی، قرآن را تضمین کننده سعادت بشریت خواند و گفت: جامعه دانشگاهی با پیوند به کتاب آسمانی می‎تواند نیروی با ایمان در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت کند و با قرآن که سپر ایمان است کشور ما می‎تواند به سمت تمدن اسلامی که مدنظر مقام معظم رهبری است، حرکت کند.

گفتنی است؛ دوازدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت مراکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی گلستان در ذیل برنامه‎های اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان برگزار می‎شود.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.