حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » تعهد اشتغال در حوزه های میراث فرهنگی محقق شد

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان از تحقق 100 درصدی تهعد اشتغال سه حوزه گردشگری، سرمایه گذاری و صنایع دستی شهرستان گرگان در سال جاری خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ جاوید ایمانیان اظهار داشت: در سال 99 زمینه اشتغال 514 نفر در شهرستان گرگان در این سه حوزه فراهم شد و این در حالی است که تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری تعداد 501 نفر بود.

وی با بیان اینکه در شهرستان گرگان اتفاقات بزرگی با کمک و همت مردم و دولت افتاده و پروژه های متعددی در راستای تولید و اشتغال در دست اجرا داریم، افزود: بر این اساس اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان توانسته است به تحقق بیش از 100 درصدی در این زمینه دست یابد.

رییس اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان بیان کرد: از این تعداد اشتغال صورت گرفته 17 مورد در حوزه میراث فرهنگی، 257 مورد در حوزه سرمایه گذاری، 152 مورد در حوزه صنایع دستی و 88 مورد در حوزه گردشگری بوده است .

ایمانیان گفت: ثبت این تعهدات در سامانه رصد کاملا واقعی است چون این سامانه کد ملی تکراری را نمی‌پذیرد و حتما باید یک فرصت شغلی ایجاد شده باشد تا بتوان آن را در سامانه ثبت کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.