حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » پرداخت 190 میلیون تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی گرگانی

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان از پرداخت 190 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی بر اساس تخصیص اعتبارات مشاغل خانگی به هنرمندان صنایع دستی شهرستان گرگان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ جاوید ایمانیان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 15 فقره پرونده که در سال 98 و در قالب طرح مشاغل خانگی در بخش صنایع دستی جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل در سطح شهرستان معرفی شده بودند تسهیلات خود را دریافت کردند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان افزود: از این تعداد پرونده 14 مورد مربوط به هنرمندان و یک مورد مربوط به پشتیبان های صنایع دستی شهرستان بود.

وی با اشاره به تنوع رشته های صنایع دستی در شهرستان گرگان افزود: راه‌اندازی کارگاه های خانگی و غیر خانگی گلیم بافی، جاجیم بافی، رودوزی سنتی، تذهیب، معرق، بافتنی سنتی، تولیدات چرمی و ... از اشتغال های ایجاد شده در بخش صنایع دستی از طریق اعطای این تسهیلات در شهرستان گرگان بوده است.

ایمانیان خاطرنشان کرد: در خصوص تخصیص اعتبارات مشاغل خانگی به هنرمندان صنایع دستی شهرستان گرگان در سال جاری، جلساتی با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری است که امیدواریم در پایان این جلسات بتوانیم با تخصیص اعتبارات و پرداخت تسهیلات گامی مثبت در جهت رونق تولید و فعال شدن کارگاه های صنایع دستی شهرستان برداریم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.