حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » طرح شهر گردشگر، برندی ملی در حوزه میراث‌فرهنگی

مدیرکل میراث‌فرهنگی گلستان خبرداد:

طرح شهر گردشگر، برندی ملی در حوزه میراث‌فرهنگی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از طرح شهر گردشگر به عنوان برندی ملی در حوزه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یاد کرد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ احمد تجری با اشاره به این‌که ۱۱ شهر استان تاکنون برای اجرای طرح شهر گردشگر اعلام آمادگی کردند، بیان کرد: شهرهایی که استعداد سطح‌بندی در ارائه خدمات گردشگری دارند با نگاه به رونق گردشگری و اقتصادی شهرها در این طرح مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در 5 سطح به‌لحاظ گردشگری تقسیم‌ بندی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: شهرهای استان گلستان ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی دارند و طرح شهر گردشگر که نگرشی جدید و نوآورانه در صنعت گردشگری است می‌تواند مسیری برای شناخت بهتر این ظرفیت‌ها و توسعه اقتصاد شهرها باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان یادآور شد: با توجه به نشست مشترک اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با 15 شهرداری سطح استان در آبان‌ماه سال‌جاری، در حال‌ حاضر شهرداری‌های گرگان، بندر ترکمن، کلاله، دوزین، خان ببین، مراوه‌تپه و گیلداغ آمادگی خود را برای اجرای این طرح و انتخاب به‌عنوان شهر گردشگر به‌صورت مکتوب ارائه کردند.

تجری اضافه کرد: با برگزاری نشست‌های جداگانه با برخی شهرداری های استان با حضور نماینده موسسه فراکاوان بازار گردشگری ایرانیان به عنوان مجری طرح شهر گردشگر، طرح مذکور و مزایای اعتبارسنجی، ارزیابی و رتبه بندی مقاصد گردشگری بیان شد که در این نشست ها نیز 4 شهر از جمله آزادشهر، علی آبادکتول، آق‌قلا و کردکوی آمادگی خود را اعلام کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.