حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » تهیه ویدئوهایی از رعایت بهداشت در مراکز برای اطمینان گردشگران

اداره کل میراث فرهنگی استان انجام می دهد؛

تهیه ویدئوهایی از رعایت بهداشت در مراکز برای اطمینان گردشگران

تهیه ویدئوهایی از رعایت بهداشت در مراکز برای اطمینان گردشگراناداره کل میراث فرهنگی استان برای بازاریابی واطمینان گردشگران از سفر ایمن وسلامت به استان درحال تهیه ویدئوهایی ازرعایت پروتکل های بهداشتی توسط مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی وفروشگاه های صنایع‌دستی است.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ در نشست معاون صنایع دستی با دبیر کل اجرایی اتاق بازرگانی استان وکارشناسان دو حوزه در اتاق مدیرکل میراث فرهنگی گلستان در جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات جوامع گردشگری گلستان که با حضور سرپرست معاونت گردشگری و معاون اداره نظارت بر اماکن عمومی استان برگزار شد، گفت: پروتکل‌های بهداشتی درپیشگیری ازبیماری کرونا به طور کامل درجوامع گردشگری استان رعایت می شود.

احمد تجری خاطرنشان کرد: بازدیدهای نظارتی جهت رعایت و نظارت بر مسائل بهداشتی در اماکن گردشگری به طور مکرر در حال انجام و تشدید شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان نیز در ادامه این جلسه گفت: گردشگری استان از نوروز سال گذشته با وقوع سیل دچار مشکلات زیادی شد و اتفاقات و حوادث سال 98 نیز موجب افزایش مشکلات در تاسیسات کشور و استان شد که شیوع کرونا ویروس نیز امید واحدهای گردشگری را برای جبران این خسارات به ناامیدی بدل کرد.

یاسر قندهاری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط تاسیسات گردشگری استان امروز بازاریابی و تبلیغات در حوزه گردشگری به منظور جذب گردشگران بیش از پیش اهمیت می یابد.

همچنین مقرر شد جوامع گردشگری مشکلاتی که با همکاری دستگاه های اجرایی قابل تسهیل است را اعلام تا جلسه ای با حضور مسوولین دستگاه های ذیربط جهت همکاری مشترک برگزارشود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.