حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » توسعه گردشگری می تواند یکی از منابع درآمدی کشور باشد

مدیر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان؛

توسعه گردشگری می تواند یکی از منابع درآمدی کشور باشد

توسعه گردشگری می تواند یکی از منابع درآمدی کشور باشدمدیر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان توسعه گردشگری را یکی از اهداف اصلی کشور دانست که با وجود وضع تحریم های ظالمانه می تواند یکی از منابع درآمدی کشور باشد.

 

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ ذوالفقار امیرشاهی در دیدار با سرپرست معاونت گردشگری استان با اشاره به این که کرونا بر کشورهای جهان و نظام سیاسی و روابط آنها تأثیر خواهد گذاشت و این تهدید پیش آمده می بایست تبدیل به فرصتی برای استان گلستان شود، تصریح کرد: گردشگری و صنایع دستی از حوزه هایی است که می تواند به عنوان فرصتی در روابط بین دو استان گلستان و مرو مورد توجه و برنامه ریزی قرار گیرد.

وی در این نشست که با هدف منظور بررسی راهکارهای توسعه و تقویت روابط گردشگری استان گلستان با کشور ترکمنستان برگزار شد، بر لزوم برنامه ریزی برای دوران پسا کرونا تاکید و خاطرنشان کرد: می بایست با توجه به قرابت های فرهنگی کشور ترکمنستان با استان گلستان و فرصت های پیش رو در ارتباط با این کشور، برای توسعه گردشگری استان بهره برد.

یاسر قندهاری سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان نیز گفت: این دیدار در راستای ایجاد ارتباط و توسعه گردشگری بین استان گلستان و شرکت های گردشگری ترکمنستان به ویژه در استان مرو، برگزار شد.

ارتباط و نشست با رایزن اقتصادی ایران در مرو، ارسال لیست جشنواره های استان گلستان و دفاتر خدمات مسافرتی شاخص و فعال و همچنین تلاش برای تسهیل در صدور ویزای دو کشور از مواردی بود که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.