حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » استفاده از ظرفیت قانون و مجلس در حل وفصل معضلات مطبوعات

عضو ناظرمجلس در هیئت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری ها خبر داد:

استفاده از ظرفیت قانون و مجلس در حل وفصل معضلات مطبوعات

 استفاده از ظرفیت قانون و مجلس در حل وفصل معضلات مطبوعاتعضو ناظرمجلس در هیئت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری ها از اعلام آمادگی نمایندگان مجلس در راستای حل و فصل معضلات پیش روی مطبوعات و خبرگزاری ها با استفاده از ظرفیت قانون و مجلس خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ غلامرضا منتظری بعداز ظهر امروز با حضور در دفتر هفته نامه پژواک سخن گفت: هر جا که نمایندگان و مطبوعات و خبرگزاری ها نیاز به حضور و دخالت نمایندگان مجلس، کمیسون فرهنگی مجلس و اعضای  ناظرمجلس در هیئت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری ها داشته باشد از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از استمرار این گونه نشست ها و هدفمند بودن آن گفت: قرار است نشست با اصحاب رسانه با هدف ارائه گزارشی از وضعیت مجلس و اقدامات صورت گرفته به صورت فصلی برگزار شود تا با شنیدن نقد و نظر مردم نسبت به کارنامه خادمان و منتخبان خود، بهتر بتوانیم در جهت خدمت رسانی گام برداریم. 

عضو کمیسون فرهنگی مجلس ضمن اعلام آمادگی در خصوص نشست های ویژه در صورت نیاز نمایندگان مطبوعات اظهار داشت: به عنوان نماینده ناظر بر مطبوعات و خبرگزاری ها بسیار علاقمندم از نقطه نظرات تخصصی و تجربی اصحاب رسانه در راستای نقش آفرینی موثر در بخش مطبوعات استفاده کنم و ضمن آشنایی بیشتر با شاخصه ها و مولفه های مهم در این ماموریت نظارتی گام بردارم.

به عقیده وی با وجود چنین پشتوانه فکری به طور قطعا مصوبات و و قوانین این مجموعه کارآمدتر و موثرتر خواهد بود چه بسا در برخی موارد وضع قوانین جدیدی را می طلبد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.