حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » از سه دانشجوی شاهد و ایثارگر جشنواره علمی ایثار تجلیل شد

از سه دانشجوی شاهد و ایثارگر جشنواره علمی ایثار تجلیل شدسه دانشجوی برگزیده جشنواره علمی آموزشی ایثار در جلسه شورای ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی گلستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ سه دانشجوی شاهد و ایثارگر رشته های پزشکی و دندانپزشکی که در قالب جشنواره علمی آموزشی ایثار موفق به کسب عنوان دانشجوی برتر در سطح کلان منطقه یک آمایشی شده بودند، با تقدیم لوح تقدیر ارسالی مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت و اهدای کارت هدیه نقدی توسط رییس دانشگاه و مدیرکل بنیاد شهید تقدیر شد.

بیستمین و دومین جلسه شورای ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور رییس دانشگاه، مدیرکل سازمان بنیاد شهید استان، معاون آموزشی دانشگاه، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، معاون فرهنگی بنیاد شهید و سایر اعضا در محل دفتر کار ریاست دانشگاه برگزار شد.

در ادامه گزارشی از آمار دانشجویان و آخرین وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه، برنامه عملیاتی پیشنهادی دفتر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه در چهار حوزه فعالیت های آموزشی و کمک آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فوق برنامه و رفاهی توسط دبیر ستاد و مدیرامور دانشجویان شاهد و ایثارگر مطرح و پس از تبادل نظر اعضا برای اجرا در سال تحصیلی ۴۰۱-۱۴۰۰ به تصویب رسید.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.