حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » گره گشایی از مشکلات جامعه ایثارگری توفیق الهی است

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و گره گشایی از مشکلات این قشر معزز سعادت و توفیق الهی است.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ اسرافیل وزیری در ملاقات با خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر، گفت: شنیدن خواسته‌های جامعه هدف از وظایف مهم و اساسی کارکنان بنیاد است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست‌های آنان شده و درنهایت به رفع این مشکلات کمک شایانی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده‌هایی که از جان عزیزترین کسان خود گذاشته‌اند را وظیفه خود به‌عنوان یک خدمتگزار می‌دانیم و بار دیگر بر عهد و پیمان خویش برای ادامه راه این عزیزان ثابت‌قدم‌تر از گذشته می‌مانیم.

وی خاطرنشان کرد: جوانان مؤمن و متعهد با الگو گرفتن از یادگاران دوران دفاع مقدس در جهت اعتلای ایران اسلامی با همت و تلاش مضاعف خود توانسته‌اند در تمامی زمینه‌ها کشور را در جایگاه ممتازی در منطقه و جهان قرار دهند.

وزیری در پایان با توجه به شیوع مجدد ویروس کوئید 19 در استان اظهار کرد: تمام تلاشمان را در راستای رفع مشکلات جامعه ایثارگری استان در دوران شیوع کرونا انجام داده و بنیاد گلستان تا اتمام این ویروس منحوس در کنار خانواده های معظم شاهد و ایثارگر خواهد ماند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.