حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » » » توفیق خدمت رسانی به جامعه ایثارگری نعمتی الهی است

توفیق خدمت رسانی به جامعه ایثارگری نعمتی الهی استمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را توفیق بزرگی دانست که خداوند نصیب کرده و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ اسرافیل وزیری دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری را در تسریع روند حل مشکلات بسیار مؤثر دانست و افزود: خدمات‌رسانی مطلوب، پاسخگویی و پیگیری بهتر مطالبات جامعه ایثارگری از مهم‌ترین اهداف ملاقات عمومی است.

وی ادامه داد: اگر شهدا و خانواده آن‌ها الگوی زندگی جوانان ما باشند می‌توانیم از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کنیم چراکه صبر و گذشت می‌تواند مسیر زندگی را هموار کند.

مدیرکل بنیاد گلستان بابیان اینکه شهدا ممتازترین بندگان خدا هستند گفت: خانواده‌های شهدا باید بدانند، فرزندانی که تقدیم راه انقلاب اسلامی کردند از کم‌نظیرترین انسان‌های رو زمین هستند که در اوج بی‌نشانی قله‌های افتخار را فتح نمودند.

وی تصریح کرد: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌عنوان یک الگو مناسب برای جوانان ما مطرح بوده و باید با راهکارهای مناسبی برای انتقال این فرهنگ غنی اسلامی که برگرفته از اسلام ناب محمدی است به جوانان ما داده شود و برای همیشه در جامعه ما جاودانه بماند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.