حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » ایثارگران همچنان پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان:

ایثارگران همچنان پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند

ایثارگران همچنان پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اندمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از ایثارگران به عنوان اسطوره هایی یاد کرد که دهه‌هاست که با شرایط سخت جسمی با صبر و بردباری همچنان در پای ارزش‌های دوران دفاع مقدس ایستاده‌اند.

 

...

به ‌گزارش کاوش نیوز؛ اسرافیل وزیری در حاشیه ملاقات چهره به چهره با جامعه ایثارگری استان عنوان کرد: مقام و جایگاه واقعی شهدا و ایثارگران نزد خداوند است و ما هر چه تلاش کنیم نمی‌توانیم متناسب با این جایگاه به ایشان خدمت‌رسانی نماییم اما باید آنچه در توان داریم در خدمت این عزیزان باشیم.

وی ابراز داشت: کارکنان بنیاد فرصت‌ها را غنیمت بشمارند و موجبات رضایت خانواده های شاهد و ایثارگر را فراهم نمایند چون رضایت این قشر معزز رضایت خداوند را به دنبال داشته و باعث سربلندی و سعادت در دنیا و آخرت می‌شود.

وی افزود: امروز جامعه اسلامی بیش از هرزمانی نیازمند تکریم و تجلیل یادگاران و اسناد افتخار دوران دفاع مقدس است تا نسل جوان بداند عزت، آزادی و امنیت امروز را مدیون چه کسانی هستند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.