حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری اولویت اصلی بنیاد شهید است

مدیرکل بنیادگلستان از رسیدگی و حل مشکلات جامعه ایثارگری به عنوان وظیفه تمامی مسئولان و همچنین اولویت اصلی بنیاد یاد کرد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ اسرافیل وزیری دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری را در تسریع روند حل مشکلات بسیار مؤثر دانست و افزود: شنیدن خواسته‌های جامعه هدف از وظایف مهم و اساسی کارکنان بنیاد است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست‌های آنان شده و درنهایت به رفع این مشکلات کمک شایانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: مقام و جایگاه واقعی شهدا و ایثارگران نزد خداوند است و ما هر چه تلاش کنیم نمی‌توانیم متناسب با این جایگاه به ایشان خدمت‌رسانی نماییم اما باید آنچه در توان داریم در خدمت این عزیزان باشیم.

مدیرکل بنیاد گفت:ما مسئولین نیازمند روحیه معنوی هستیم که با دیدار خانواده شهدا و ایثارگران به خصوص والدین شهدا به‌عنوان ولی‌نعمتان جامعه میسر می‌شود.

وی افزود: پدران و مادران شهدا سرمایه‌های ملی و معنوی این جامعه هستند که در سینه‌های خود گنج‌های پنهان صبر، بردباری و ایستادگی را نگهداری می‌کنند.

وزیری در ادامه با اشاره به اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: هر آنچه ما در حال حاضر به دست آورده‌ایم اعم از امنیت و آرامش به‌پاس ایثار والدین معظم شهدا و جان‌فشانی عزیزان آنان است که در سخت‌ترین شرایط از کیان ایران اسلامی دفاع کردند و کوچک‌ترین کار ما سرکشی و عیادت از این عزیزان است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.