حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » دوره آموزشی کوتاه مدت روزنامه‌نگاری در استان گلستان برگزار شد

دوره آموزشی کوتاه مدت روزنامه‌نگاری در استان گلستان برگزار شد

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: دوره آموزشی کوتاه مدت روزنامه‌نگاری با حضور خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در استان گلستان آغاز شد.

...

دوره آموزشی کوتاه مدت روزنامه‌نگاری در استان گلستان برگزار شد

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: دوره آموزشی کوتاه مدت روزنامه‌نگاری با حضور خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در استان گلستان آغاز شد.

به گزارش کاوش نیوز، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت ظهر امروز در مراسم افتتاح این دوره آموزشی بنیان دانائی را آموزش دانست و افزود: گذراندن دوره‌های آموزشی به خصوص برای فعالان فرهنگی در زمینه فعالیت آنان تاثیر بسزایی دارد.

وی با بیان این نکته که دانایی توانایی به همراه دارد، افزود: در هر حوزه دانش و کسب آگاهی لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: افرادی که از علم لازم برخوردار نباشند طبیعی است که نمی‌توانند از توانایی لازم برخوردار باشند.

حجت الاسلام فضیلت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این دوره‌ها فراگیر نیست و محدودیت دارد باید به آن ارج نهاد و از فرصت‌ها استفاده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد: در جامعه‌ای که توسعه برای آن اهمیت دارد تنها کارگزاران در توسعه نقش ندارند بلکه تک‌تک آحاد جامعه آن در توسعه اینا نقش دارند.

مدیرخانه مطبوعات استان گلستان نیز در این جلسه گفت: این کلاس‌ها در 5 هفته و روزهای 5شنبه و جمعه برگزار خواهد شد و ظرفیت این دوره 25نفر است.

بحیی آذری افزود: با حضور 5 نفر از اساتید برجسته تهران این دوره‌ها در رشته‌های اصول روابط عمومی، خبرنویسی، گزارش‌نویسی، تکنیک‌های مصاحبه‌گری و گزارش‌نویسی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام از طریق سایت خانه مطبوعات استان انجام گرفت و پس از گذراندن دوره آزمون گرفته و داشتن این مدرک، گواهینامه امتیازی برای کارت حرفه‌ای خبرنگاری خواهد بود.

آذری تصریح کرد: مدرک این دوره آموزشی توسط مرکز مطالعات رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد کشور ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های تکمیلی این دوره‌های کوتاه مدت در آینده از طریق سایت خانه مطبوعات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.