حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » حدود سه هزار بسته سیگار قاچاق در منطقه مرزی گنبدکاووس کشف شد

 

رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک استان گلستان از کشف و ضبط تعداد دو هزارو 880 بسته سیگار قاچاق از نوع خارجی درمنطقه مرزی اینچه برون شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

...

 

درمنطقه مرزی اینچه برون شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش کاوش نیوز، سرگرد جواد کارکن گفت: این مقدار سیگار قاچاق روز گذشته (دوشنبه) از سه نفر شامل دو تبعه ایرانی و یک تبعه ترکمنستانی، توسط ماموران هنگ مرزی اترک کشف و ضبط شد.

وی افزود: بیشترین سیگار قاچاق کشف شده متعلق به یک فرد ایرانی 24 ساله از کسبه بازارچه مرزی اینچه برون به تعداد 2600 بسته بود که در خودروی 206 نامبرده جاسازی شده بود.

سرگرد کارکن اضافه کرد: این فرد به همراه سیگارهای توقیف شده با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد ضمن اینکه خودروی این فرد متخلف نیز توقیف شده است.

وی تصریح کرد: بخش دوم سیگار قاچاق کشف شده به تعداد 180 بسته، متعلق به یک تبعه ترکمنستانی 35 ساله بود که نامبرده قصد داشت درقالب تجارت چمدانی این مقدار سیگار را از مرز خارج نماید.

رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک استان گلستان یادآور شد: به دلیل پایین بودن ارزش ریالی (کمتر از 10 میلیون ریال) سیگارهای کشف شده از تبعه ترکمنستانی، نامبرده آزاد اما سیگارها توقیف و تحویل مرجع قضایی شد.

سرگرد کارکن گفت: بخش سوم کشف سیگار قاچاق کشف شده درمنطقه مرزی اینچه برون به تعداد 100 بسته متعلق به فردی 42 ساله و ایرانی بود که به دلیل پایین بودن ارزش ریالی سیگارهای قاچاق، نامبرده آزاد اما سیگارها توقیف و تحویل مرجع قضایی شد.

هنگ مرزی اترک در استان گلستان مسئولیت حراست از مرزهای خاکی جمهوی اسلامی ایران با ترکمنستان به طول 348 کیلومتر را در محدوده شهرستان های گمیشان، آق قلا، گنبدکاووس و مراوه تپه بر عهده دارد و مرزبانی درجه یک محسوب می شود.

شهرستان مرزی گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام /


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.