حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » از ظرفیت و توانمندسازی جوانان و نیازمندان استفاده می شود

در تفاهم نامه همکاری کمیته امداد با دانشگاه منابع طبیعی؛

از ظرفیت و توانمندسازی جوانان و نیازمندان استفاده می شود

از ظرفیت و توانمندسازی جوانان و نیازمندان استفاده می شودتفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گلستان با هدف استفاده از ظرفیت های فی مابین در زمینه ی اشتغالزایی و آموزش جوانان و توانمندسازی نیازمندان منعقد شد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: توانمندسازی و فراهم سازی بسترهای اشتغال دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی تحت حمایت کمیته امداد با رویکرد تقویت شایستگی های شغلی و حرفه ای مورد نیاز بازار کار این افراد، از اهداف مهم این تفاهم نامه است.

عیسی بابایی افزود: همفکری و همکاری در توسعه طرح  های اشتغال با هدف پایداری شغلی برای مددجویان و کاهش جمعیت محرومان از دیگر برنامه های انعقاد این تفاهم نامه است.

به گفته وی، توجه به ضرورت برنامه ریزی برای توسعه منابع انسانی مورد نیاز طرح های توسعه ای کشور و همچنین ارتقاء بهره وری نیروی کار متخصص و نیز ارتقاء صلاحیت های فنی و حرفه ای و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد، برای ورود به عرصه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی از اهداف این تفاهم نامه همکاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان عنوان کرد: بر اساس این تفاهم نامه همکاری، استعدادسنجی و مشاوره شغلی به دانشجویان  تحت حمایت و تامین منابع مالی مورد نیاز طرح های مصوب مراکز رشد، نوآوری و کارآفرینی دانشگاه و دوره های کارآفرینی، استارت آپی، توانمندسازی و مشاوره های شغلی که در دانشگاه برای استفاده مددجویان برگزار می شود برعهده این نهاد است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.