حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » اختصاص ۵۱ میلیارد تومان اعتبار برای مسکن مددجویان گلستانی در سال ۹۸

اختصاص ۵۱ میلیارد تومان اعتبار برای مسکن مددجویان گلستانی در سال ۹۸ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: در سیل فروردین سال قبل، سه هزار سهمیه مسکن محرومان به استان گلستان اختصاص یافت که یک هزار و ۵۰۰ واحد سهمیه کمیته امداد در حال اقدام است.

...

به گزارش کاوش نیوز،عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: این نهاد در سال گذشته با اعتباری معادل ۵۱ میلیارد تومان، ۷۵۱۶ خدمت مسکن به مددجویان تحت حمایت ارائه کرد.
بابایی تأمین سرپناه مناسب را مهم‌ترین دغدغه و ضروری‌ترین نیاز مددجویان این نهاد دانست و گفت: خدمات کمیته امداد به مددجویان با رویکرد توانمندسازی و بر اساس نیازسنجی‌های انجام‌شده صورت می‌پذیرد که تأمین مسکن نیز یکی از اصلی‌ترین و پرهزینه‌ترین نیازهای ضروری خانواده‌های نیازمند است.
وی با اشاره به ارائه ۵۵۶۸ خدمت مسکن به خانواده مددجویان آسیب دیده از سیل عنوان کرد: تعمیرات ۳۲۲۶ واحد مسکونی با اعتبار چهار میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان و ساخت ۲۳۴۲ مسکن شهری و روستایی برای مددجویان تحت حمایت مناطق سیل زده با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۵۹۸ میلیون تومان از محل کمک های بلاعوض دولت و کمیته امداد به بهره برداری رسید.
وی عنوان کرد:کمیته امداد همچنین با ساخت ۲۰۲ مسکن شهری و روستایی با اعتبار ۱۲میلیارد و۸۰۴میلیون تومان  و انجام ۱۷۴۶ مورد تعمیرات و ساخت فضاهای جانبی به ارزش هفت میلیارد و ۶۸۹میلیون تومان اقدامات موثری در تامین سرپناه نیازمندان در سطح استان ارائه داد.
بابایی بیان کرد: سه هزار سهمیه مسکن محرومان در سفر آقای نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان گلستان اختصاص یافت که یک هزار و ۵۰۰ واحد سهمیه کمیته امداد ، در حال اقدام است.

انتهای پیام


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.