حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » حمایت از ۹ هزار و ۲۷۰ فرزند یتیم و محسنین گلستانی

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از حمایت 20 هزار حامی از ۹ هزار و ۲۷۰ فرزند یتیم و محسنین گلستانی خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز؛ مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در مراسم توزیع 20 هزارسبد کالا با شعار "همدلی برای ایران همدل" با حضور دکتر حق شناس، استاندار گلستان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، گفت: از واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل 98 ، بیش از دو هزار و 500 واحد مسکونی مددجویان گلستانی خسارت دیده، که دو هزار واحد مسکونی آن به بهره برداری رسیده است.

عیسی بابایی افزود: تفاهم‌نامه ساخت سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در استان با همکاری سازمان برنامه و بودجه، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیادمسکن به امضا رسیده که از این تعداد هزار و 500 واحد مسکونی آن به مددجویان کمیته امداد استان اختصاص یافت و تا یک سال آِینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد با کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان و خیران، به خانوارهای متاثر از سیل، چهار هزار و500 سری لوازم خانگی اهدا کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه 50 درصد از 78 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان را افراد سالمند و بخشی را نیز بیماران خاص و صعب العلاج تشکیل می دهند،35 هزار بسته بهداشتی در روزهای نخست شیوع کرونا بین آنها توزیع شد.

بابایی با توجه به اختصاص یک میلیارد تومان مساعدت به سه هزار و 500 خانوار غیرمددجوی خسارت دیده ناشی از بیماری کرونا اظهار داشت: در شرایط بحرانی ناشی از کرونا، پس از بررسی‌های لازم برای جبران آسیب های مالی بخشی از اقشار آسیب پذیر ، سه هزار و 500 خانواده‌ نیازمند از محل تبصره ۱۴، در اسفندماه تحت حمایت این نهاد درآمدند.

بابایی گفت: در مراحل گذشته 27 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد گلستان از بسته های معیشتی بهره مند شدند و امروز در نیمه ماه مبارک رمضان نیز، 20 هزار بسته معیشتی دیگر برای توزیع بین مددجویان کمیته امداد اختصاص یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان افزود: با برآورد انجام شده امیدواریم تا پایان ماه پرفیض رمضان تمامی 78 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد از یک مرحله سبد کالا بهره مند شوند.

بابایی تصریح کرد: تاکنون با همکاری مردم و خیران عزیز 102 هزار پرس غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان گلستانی توزیع شده است و امیدواریم تا پایان ماه رمضان،200 هزار پرس غذای گرم توسط آشپزخانه های اطعام مهدوی در سطح استان توزیع شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.