حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » » با پرداخت ۱۹۷ میلیارد تومان به معیشت مددجویانی گلستانی کمک کرد

کمیته امداد استان گلستان با پرداخت ۱۹۷ میلیارد تومان به معیشت مددجویان گلستانی در سال گذشته کمک کرد.

...

به گزارش کاوش نیوز؛ عیسی بابایی گفت: سال گذشته ۱۹۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک معیشت برای ۷۳ هزار و 220 خانوار تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور در سال های اخیر گفت: کمیته امداد برای کمک و یاری رساندن در امرار معاش نیازمندان در شرایط موجود، علاوه بر پرداخت مستمری به آنها، خدمات حمایتی، درمانی، فرهنگی، ساخت و تعمیر مسکن، کمک‌هزینه‌ جهیزیه، تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال‌زایی نیز به اقشار آسیب‌پذیر ارائه می‌دهد تا گره گشای مشکلات آنان باشد.

وی افزود: کمیته امداد استان در سال گذشته با هدف رفع مشکلات نیازمندان با اعطای حدود ۷۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به ۱۲۴۸۰ مددجوی گلستانی، تسهیلاتی برای کمک هزینه درمانی، جهیزیه، دانشجویی، مسکن، اشتغال، بدهی مالی وآسیب دیدگان سیل پرداخت کرد.

بابایی با قدردانی از تعامل بانکها با این نهاد عنوان کرد: سال گذشته ۴۰ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان وام کارگشایی بیش از ۷هزار مددجوی گلستانی توسط صندوق امداد ولایت استان و۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از آن توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران به بیش از ۵هزار نفر پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان اظهار کرد: تمامی خدمات کمیته امداد باهدف بهبود وضعیت معیشتی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود زیرا رسیدگی و خدمت به خانواده‌های نیازمند، وظیفه‌ی بزرگ و خطیری است که کمیته امداد تاکنون به خوبی توانسته از عهده این مهم برآید اما همچنان نیازمند انجام اقدامات اساسی است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.