حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » ۳ هزار خانوار محروم گلستان تا دهه فجر صاحب‌خانه می‌شوند

۳ هزار خانوار محروم گلستان تا دهه فجر صاحب‌خانه می‌شوندسرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: شناسایی واجدین شرایط طرح مسکن محرومان استان برای پایان خانه‌به‌دوشی این خانواده‌ها و ساخت ۳ هزار خانه تا دهه فجر امسال آغاز شد.

...

به گزارش کاوش نیوز،سیدمحمد حسینی گفت: برای ساخت ۳ هزار خانه ویژه محرومان در استان، دولت هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته که هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آن به صورت وام قرض الحسنه و مابقی به عنوان کمک بلاعوض در اختیار خانواده های واجد شرایط قرار می گیرد.

وی افزود: برای ساخت هر خانه ویژه محرومان در گلستان، ۴۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه دارای دوره تنفس و باز پرداخت ۱۵ ساله و کمک بلاعوض ۲۵۰ میلیون ریالی در نظر گرفته شد.

اجرای این طرح در راستای تفاهم نامه امضا شده ساخت ۳ هزار خانه ویژه محرومان گلستان بین رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و روسای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در سفر ۲۱ بهمن ماه سال ۹۸ به گرگان اجرا می شود.

پیشتر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفته بود: اعتبار ساخت هزار و ۵۰۰ خانه توسط دولت برای محرومان استان به خانوارهای زیر پوشش این نهاد در استان اختصاص یافت.

عیسی بابایی افزود:اکنون ۷۸ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد گلستان هستند که این تعداد خانوار، ۸.۹ درصد از جمعیت یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفری استان را تشکیل می دهند.

منبع ایرنا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.