حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » تحقق جهش تولید نویدبخش آینده‌ روشن ایران است

امام جمعه گنبدکاووس گفت: تحقق جهش تولید که رهبر معظم انقلاب به عنوان راهبرد سال ۹۹ تعیین کردند، نوید بخش آینده‌ای روشن و تحول‌آفرین در همه بخش‌ها برای ایران است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی اظهار داشت: یکی از الزامات تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری از چند سال پیش همواره بر انجام آن تاکید دارند، جهش تولید است که باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های مردمی، کارآفرینان و شیوه‌های علمی و دانش بینان برای تحقق آن تلاش کرد.

وی با بسیار مهم دانستن ظرفیت‌های بخش کشاورزی (زراعت، دامپروری و باغداری) گلستان و به خصوص گنبدکاووس افزود: مسوولان بخش کشاورزی و دیگر ادارات و نهادهای مرتبط با این بخش باید با بومی سازی شعار امسال و با یک برنامه ریزی اصولی و تشکیل کمیته‌ها و کمیسیون‌های فنی برای تحقق جهش تولید و تامین مایحتاج سفره بخش قابل توجهی از مردم ایران اقدام کنند.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: شهرستان گنبدکاووس ظرفیت بالایی در تولیدات زراعی، فرآورده‌های دامی، طیور و آبزیان دارد و می‌تواند بخش زیادی از مایحتاج مردم استان گلستان را تامین کند که پیش شرط آن، تسهیل صدور مجوزهای مورد نیاز بویژه برای راه‌اندازی واحدهای گلخانه‌ای و تامین نهاده‌ها و اقلام مورد نیاز بخش کشاورزی و زمینه سازی استفاده آن برای جوانان، سرمایه گذاران و کارآفرینان است.

وی ادامه داد: توجه به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و پیگیری و رفع مسائل و مشکلات احتمالی آنها بویژه در شرایط فعلی که ویروس کرونا مشکلاتی را برای آنها ایجاد کرده، از دیگر الزامات تحقق جهش تولید است که مسوولان باید توجه و اهتمام ویژه‌ای به آن داشته باشند.

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: بدون تردید با تلاش و کوشش بیشتر برای تحقق راهبردهای رهبری انقلاب بویژه در خصوص رونق تولید و جهش آن، آینده‌ای روشن در انتظار ملت ایران قرار دارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.