حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی حفاظتی در گنبدکاووس گشایش یافت

دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی حفاظتی، حفاظت از آب و خاک، نهاده‌ها، صنعت دام، طیور و آبزیان ویژه شرق استان گلستان با حضور برخی مسوولان، مدیران و کارشناسان جهادکشاورزی این منطقه، در گنبدکاووس گشایش یافت.

...

کاوش نیوز: دراین نمایشگاه تخصصی که ظهر روز سه‌ شنبه گشایش یافت، ۳۵ شرکت تولیدی و بازرگانی فعال در حوزه تولید ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، دام و طیور و تولید و پخش نهاده‌های کشاورزی و سیستم‌های آبیاری نوین از هشت استان کشور آخرین دستاوردهای فنی و تولیدی این بخش را در معرض دید کشاورزان و دامداران منطقه شرق گلستان قرار داده‌اند.

شرکت‌های حاضر در دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی حفاظتی، حفاظت از آب و خاک، نهاده‌ها، صنعت دام، طیور و آبزیان در شهر گنبدکاووس از استان‌های تهران، اصفهان، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، خراسان شمالی، مازندران و گلستان هستند که از امروز تا پایان ۶ دی آماده بازدید علاقه‌مندان از این نمایشگاه می‌باشند.

این نمایشگاه در مدت برپایی هر روز از ساعت ۱۵ عصر تا ۲۱ شب آماده بازدید و خرید و یا سفارش محصول توسط کشاورزان، دامداران، کارشناسان، مروجین و فعالان این بخش است.

مدیر جهادکشاورزی گنبدکاووس در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی حفاظتی، حفاظت از آب و خاک، نهاده‌ها، صنعت دام، طیور و آبزیان گفت که این نمایشگاه با هدف آشنایی بیشتر کشاورزان، کارشناسان و مروجان منطقه شرق گلستان با آخرین دستاوردهای فنی و تولیدی بخش کشاورزی برپا شده است.

غلامعلی نورا افزود: امروزه استفاده از ماشین‌آلات و ادوات نوین کشاورزی و نیز یافته‌های علمی این بخش، نقش بسیار موثری در رونق و افزایش تولید و نیز کاهش هزینه‌های آن برعهده دارد و کشاورزان می‌توانند از این دانش و یافته‌ها به بهترین شکل استفاده نمایند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.