حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » کولاک برف جاده جنگل گلستان را مسدود کرد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گالیکش در شرق گلستان اعلام کرد که جاده گرگان - مشهد در محدوده جنگل گلستان به سبب کولاک برف موقتا بسته شده‌است.

...

کاوش نیوز: محسن خسروی افزود: این جاده بین المللی در حوزه استان گلستان فعلا از منطقه تنگراه بسته شده و جلوی تردد خودروها به مقصد خراسان شمالی از دوراهی کلاله گرفته شده‌است.

وی افزود: بستن موقت جاده بین‌المللی در محدوده پارک ملی گلستان با هدف جلوگیری از گرفتار شدن خودروها در این محور به دلیل شدن کولاک اتخاذ شده است.

خسروی اضافه کرد: جاده جنگل گلستان از سمت استان خراسان شمالی نیز بسته شده و هم اکنون چند تیم برف‌روب، نمک‌پاش و شن‌پاش مشغول پاکسازی مسیر و آزادسازی خودروهای گرفتار در برف هستند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گالیکش تصریح کرد: در دو ساعت گذشته حدود هزار دستگاه خودرو از جمله دو دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده جنگل گلستان از کولاک رهاسازی شدند و تعداد کمی خودرو دیگر از جمله یک دستگاه تریلی در جاده جنگل گلستان باقی مانده که توسط تیم‌های اعزامی عملیات رهاسازی آنها در حال انجام است.

خسروی گفت: در صورتی که از شدت کولاک در جنگل گلستان کاسته شود و عملیات برف‌روبی و نمک و شن‌پاشی پایان یابد به احتمال زیاد در ساعات آینده این جنگل بازگشایی می‌شود.

وی از رانندگان درخواست کرد که برای عبور از این جاده حتما به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ مجهز باشند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هم با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: جاده گرگان - شاهرود از مسیر توسکستان بر اثر بارش برف تا اطلاع بعدی بسته شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.