حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » اعتراض روستاییان گرگان به شهرداری و چند خبر ترافیکی از گلستان

اعتراض اهالی روستاهای شمالی گرگان به پروژه ۶۰ متری افسران شهرداری، اختصاص جایگاه سوخت ویژه تاکسی‌های گرگان و فعالیت ۱۰ هزار راننده بخش بار و مسافربر با مدرک زیر دیپلم در استان از جمله خبرهای کوتاه ترافیکی روز سه‌شنبه گلستان است

...

کاوش نیوز: رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان گفت: جایگاه سوخت گاز CNG قابوس این شهر در راستای تسهیل در حمل و نقل عمومی به سوختگیری تاکسی‌های گرگان اختصاص یافت.

 

**

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: نصب روشنایی در جاده های مجاور مناطق سکونتگاهی از اولویت این اداره کل است.

 از مجموع بیش از پنج هزار کیلومتر راه استان گلستان ۱۸۳ کیلومتر آن دارای روشنایی است.

 

**

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان با اشاره به برخی اعتراضات از سوی اهالی روستاهای شمال گرگان ناشی از بهره برداری پروژه ۶۰متری افسران گفت: اجرای طرح های عظیم ترافیکی برای برخی مناطق پیرامونی مشکلاتی مانند دور شدن مسیر دسترسی ایجاد می کند که مدیریت شهری گرگان باید اجرای زیرگذر برای استفاده حدود ۲۰ هزار نفر از اهالی ساکن این روستاها را در محل تقاطع این ۶۰ متری در دستور کار خود قرار دهد.

 

**

در اثر تصادم یک دستگاه نیسان با پراید در جاده سرخنکلاته - گرگان در محدوده روستای سلطان آباد ۲ سرنشین پراید در محل حادثه جان باختند و یک مصدوم هم توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

 

**

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: مدرک تحصیلی ۱۰ هزار و ۳۵۷ راننده از مجموع ۱۵ هزار راننده فعال بخش باری و مسافری گلستان، کمتر از دیپلم است.

ایوب میرشاهی گفت: رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری و روستایی که مدرک تحصیلی کمتر از دیپلم دارند و بیش از یکسال از عدم تمدید کارت هوشمند آنها گذشته است می توانند برای تمدید، تعویض و صدور مجدد آن اقدام کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.