حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » آغوش گلستان برای سرمایه‌گذاران باز است

آغوش گلستان برای سرمایه‌گذاران باز استمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان اعلام کرد که آغوش این استان برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف، به روی سرمایه‌گذاران باز است و حمایت‌های لازم از جمله تسهیلات بانکی نیز بدون هیچ محدودیتی به آنها پرداخت می‌شود.

...

کاوش نیوز: ابراهیم کریمی در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۸۹ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان مینودشت، اظهار داشت که استان گلستان و ۱۴ شهرستان آن، ظرفیت‌های زیادی درسه بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری دارند و از همه علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها با آغوش باز استقبال می‌شود.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته اقدامات خوبی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری گلستان و جذب سرمایه‌گذاران انجام شده اما کافی نیست، گفت: مجموعه مدیران استان و شهرستان‌های آن، آمادگی کامل برای حمایت از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بخش‌های یاد شده دارند.

کریمی افزود: علاوه بر معرفی ظرفیت‌های گلستان و شهرستان‌ها برای جذب سرمایه‌گذار، حمایت از واحدهای تولیدی راکد یا نیمه فعال برای وارد کردن آنها به چرخه تولید نیز همچنان در دستور کار مدیران این استان قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای موفق برخی طرح‌های حوزه گردشگری بویژه بوم‌گردی روستایی و پرداخت تسهیلات رونق تولید در روستاهای گلستان اضافه کرد: مجموعه این اقدامات سبب شده تا مهاجرت روستاییان به شهرها برای یافتن کار، معکوس شود و اکنون شاهد بازگشت جمع زیادی از روستاییان این استان از شهرها به روستاها هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان ادامه داد که بسیاری از روستاهای این استان از جمله روستاهای مینودشت ظرفیت‌های خوبی درحوزه تولیدات کشاورزی و باغی، صنایع دستی و جذب گردشگر دارند که باید تلاش شود با یک برنامه‌ریزی و چشم‌انداز صحیح، از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود.

کریمی گفت: هم اکنون نام برخی روستاهای گلستان و مینودشت در حوزه بوم‌گردی روستایی و صنایع دستی در سطح ملی و بین المللی مطرح و زبانزد عام و خاص شده و این فرصت خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری، رونق تولید و ایجاد اشتغال است که بایستی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی، داشتن نیروی انسانی توانمند و متعهد را از دیگر ظرفیت‌های گلستان دانست و افزود: امروز این استان در شاخص‌های مدیریتی، در رده‌های بالای کشور قرار دارد که بایستی از این ظرفیت نیز برای توسعه بیشتر گلستان و شهرستان‌های آن استفاده شود.

کریمی همچنین با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اضافه کرد که در این ایام دو هزار و ۵۳۲ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با هزینه ۲۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های مختلف گلستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که در شرایط اقتصادی فعلی کشور که به سبب تحریم‌های ظالمانه با مشکلاتی مواجه است، از اتفاقات نادر به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: امروز بایستی قدر داشته‌های خود را بیشتر بدانیم و با استفاده صحیح از ظرفیت‌های داخلی، تهدیدها و تحریم‌های دشمنان که اکنون اثربخشی خود را از دست داده‌اند، را خنثی کنیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.