حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » یادواره ۵۴ شهید کارگری گلستان برگزار شد

یادواره ۵۴ شهید کارگری گلستان برگزار شددوازدهمین یادواره ۵۴ شهید کارگری گلستان و گرامیداشت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی امروز سه‌شنبه با حضور شاغلان صنایع و واحدهای تولیدی و مسوولان استان در گرگان برگزار شد.

...

کاوش نیوز: سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در این مراسم با تاکید بر این که بین دیدگاه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تفاوتی وجود ندارد، گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب وحی و زمینه‌ساز حکومت جهانی مهدویت است.

وی اظهار داشت: هرگاه این نظام و انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به خطر افتاد، مردم به میدان آمده و بساط خطرآفرینان را برچیدند.

فرمانده سپاه نینوا با بیان برخی ویژگی های سردار شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: دشمن با ترور ایشان سعی کرد ذهن جوانان را از حاج قاسم پاک کند و انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد اما مثل همیشه ناکام ماند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان هم در این مراسم گفت: جامعه کارگری در دوران هشت سال جنگ تحمیلی همچون دوران پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزنده و تاثیرگذاری داشت و پس از آن با حضور در سنگر اقتصاد و تولید داخلی اعتلای ایران را هدف قرار داد.

سعید مازندرانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: گام نخست انقلاب را رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی برداشتند و امیدواریم با رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار جوانان مومن و انقلابی و با بصیرت گام دوم انقلاب را استوار برداریم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.