حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » دشمنان ما بدانند قلب ملت ایران و جهان اسلام را هدف قرار دادند

 بغض و اشک‌های سرباز در سوگ فرمانده/سردار معروفی: حاج قاسم مراد و استاد ما بود + فیلمفرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: دشمنان ما بدانند قلب ملت ایران و جهان اسلام را هدف قرار دادند و جهان اسلام انتقام این جنایت را رژیم تروریستی آمریکا می‌گیرند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از تسنیم، سردار حسین معروفی در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان قلب ملت بزرگ ایران دانست و اظهارداشت: این داغ برای من خیلی سخت است زیرا کسی که 37 سال افتخار شاگردی‌اش را داشتم از دست داده‌ایم.

وی گفت: حاج قاسم فقط فرمانده ما نبود، او مراد و استاد ما بود و خیلی سخت است که یک سرباز در فراق فرمانده خود سخن بگوید.

فرمانده سپاه نینوای استان با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این فرمانده رشید اسلام بیان داشت: اولین گذشت حاج قاسم، گذشت از گناه بود؛ ایشان اهل گناه نبود و اولین سفارشش به همه رعایت تقوای الهی بود و همین شد که سپهبد سلیمانی نه بر اجسام که بر قلوب انسان‌ها حاکم بود. دومین گذشت حاج قاسم گذشت از مال بود؛ ایشان مالک اشتر امام جامعه بود که همه حرفش را حرف امام جامعه می‌دانستند اما این شهید والامقام در یک خانه سازمانی در تهران ساکن بود و از مال دنیا چیزی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی یک عمر با دشمن درون و ابلیس مبارزه کرد و در مکتب اهل بیت (ع) توسل داشت و ویژگی‌های یک مجاهد حقیقی را در وجودش نهادینه کرد.

فرمانده سپاه استان گلستان: دشمنان ما بدانند قلب ملت ایران و جهان اسلام را هدف قرار دادند

سردار معروفی ادامه داد: گذشت از عزیزان از دیگر ویژگی‌های حاج قاسم بود و خانواده حاج قاسم 21 سال با یک شهید زنده زندگی می‌کردند و می‌دانستند که ایشان یک روزی شهید می‌شود.

وی اظهارداشت: برادران و خواهران بدانید اگر امروز در اربعین حسینی رهسپار کربلا معلی هستیم این امنیت مدیون شهید سلیمانی است.

فرمانده سپاه نینوای استان اخلاص در عمل را شاخصه رفتاری حاج قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: ایشان هیچ کاری را بدون رضایت حق تعالی انجام نمی‌داد. قنوت و سجده سردار شهید سلیمانی الهی بود و گواهی می‌دهم از مدتی که ایشان را شناختم تا روزهای اخر منتهی به شهادتش نماز شبش را قطع نکرد.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی تندیس اخلاق، ادب، عرفان و اخلاق بود و همه شهید سلیمانی را الگو می‌دانستند و برای ایشان احترام خاصی قائل بودند. سپهبد شهید سلیمانی به دست بدترین و بد ذات‌ترین انسان‌های روی زمین یعنی آمریکای تروریست به شهادت رسید.

سردار معروفی عنوان کرد: شهید سلیمانی در طول رفاقت دوبار از بنده شفاهاً و کتباً خواست که دعا کن در راه خدا پاره پاره و تکه تکه شده باشم و من وقتی نحوه شهادت حاج قاسم را شنیدم دریافتم خداوند خواسته او را مستجاب کرده است.

وی گفت: دشمان ما بدانند قلب ملت ایران و جهان اسلام را هدف قرار دادند و جهان اسلام انتقام این جنایت رژیم تروریستی آمریکا را خواهد گرفت.  

فرمانده سپاه نینوای استان افزود: رئیس جمهور و مسئولان ابله آمریکا با پیغام‌های متوالی گفتند در همین حد از ما انتقام بگیرید؛ اخر دیوانه‌ها قلب ما را زدید با چه جرائتی برای ما حد و حدود تعیین می‌کنید؟ در حالی که تمام نیروی های شما در منقطه ارزش یک تار موی حاج قاسم را ندارد.

وی بیان داشت: اینکه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در حکم سردار قاآنی می‌فرمایند برنامه سپاه قدس عینا همان برنامه‌های زمان شهید سلیمانی است یعنی راهبرد نظام دقیقا همان است که حاج قاسم در منطقه انجام داده است. ما عجله نمی‌کنیم اما همه آماده باشید و بدانید هیچ خللی در نیروی قدس سپاه به وجود نمی‌آید.

سردار معروفی تأکید کرد: دشمنان گمان نبرند که با شهادت حاج قاسم کار تمام است؛ این تازه شروع ماجراست، شروعی که منجر به نابودی دشمنان خواهد بود. حاج قاسم ما را امت عاشورا می‌دانست که پرورش یافتگان مکتب حسین‌بن علی(ع)  هستیم.آنچه که حاج قاسم را عزیز کرد این بود که ایشان در طول 41 سال مجاهدت دستش در دست امامین انقلاب بود، در فتنه‌ها دچار تردید نشد و هیچگاه جلوتر از امام جامعه حرکت نکرد.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.