حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » به جای اینکه سیاست را اخلاقی کنیم، اخلاق را سیاسی کرده‌ایم و تحمل یکدیگر را نداریم

فرمانده سپاه نینوای استان با تأکید براینکه همه باید پای منافع کشور و انقلاب بایستند، گفت: وقتی پای انقلاب و منافع ملی در میان است همه باید یک حرف را بزنند. متأسفانه به جای اینکه سیاست را اخلاقی کنیم، اخلاق را سیاسی کرده‌ایم و تحمل یکدیگر را نداریم.

 

 

...

به گزارش کاوش نیوز، سردار حسین معروفی  در دوره توانمندسازی طرح اعتلای بسیج فرهنگیان استان اظهار داشت: مسئله‌ای که باید به آن دقت کرد استقلال سیاسی ما در کشور است و ما هزاران شهید، جانباز و آزاده در این راه تقدیم کردیم که ثمره‌اش استقلال سیاسی امروز بوده که نماد بزرگی، عزت و شرف ما است.

وی با بیان اینکه استقلال سیاسی چپ و راست ندارد، خاطرشان کرد: استقلال سیاسی جهادکبیر و به معنای دست رد زدن به سینه دشمن است. این از برکت انقلاب اسلامی است که می‌توانیم تصمیم‌ساز باشیم و سرنوشت‌مان را تعیین کنیم.

فرمانده سپاه نینوای استان با تأکید براینکه همه باید پای منافع کشور و انقلاب بایستند، گفت: وقتی پای انقلاب و منافع ملی در میان است همه باید یک حرف را بزنند. متأسفانه به جای اینکه سیاست را اخلاقی کنیم، اخلاق را سیاسی کرده‌ایم و تحمل یکدیگر را نداریم.

وی اظهارداشت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه، چنددستگی و انشقاق است و باید شرایط را به گونه‌ای مدیریت کرد که دشمن نتواند به اهدافش دست پیدا کند.

سردار معروفی با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: در ماجرای گرانی بنزین و اتفاقاتی که پس از آن در شهرها رخ داد، امام خامنه‌ای به گونه‌ای رفتار کرد که نشان داد سیاست اخلاق‌محور مشکلات را حل می‌کند.

وی افزود: دشمن امروز دنبال تصرف زمین نیست بلکه دنبال تصرف ذهن ملت و ایجاد تردید در مردم ماست و با این شرایط معیشتی، نسخه شفابخش این اقتصاد بیمار سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه نینوای استان با اشاره به نقشه‌های شوم دشمن در قبال ملت ایران اظهارداشت: جلوگیری از گسترش پیشرفت‌های علمی از دیگر نقشه‌های شوم دشمنان این مرز و بوم قلمداد می‌شود و دعوای دشمن در حوزه علم و فناوری  است زیرا با علم می‌شود تولید قدرت و ثروت کرد و عزت‌آفرین شد.

وی ادامه داد: امام خامنه‌ای در گام دوم انقلاب اسلامی تمام بار تاریخی ادامه راه انقلاب را روی دوش جوان مومن انقلابی پای کارِ مسلط گذاشتند و دوبار قبل از صدور بیانیه به فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج در به‌کارگیری از جوانان تاکید کردند.

سردار معروفی گفت: دشمنان در پی چند دسته کردن ملت ما هستند تا با انشقاق در درون کشور به واسطه تفرقه‌اندازی‌های قومی و مذهبی و انشقاق بین حاکمیت و مردم به نظام اسلامی آسیب بزنند.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور، گروه‌های جهادی و اقدامات نظام تربیتی همواره مورد تایید رهبر فرزانه انقلاب بوده و در حوزه نظام تربیتی طرح شهید بهنام محمدی در اعتلای بسیج فرهنگیان آورده شده است.

فرمانده سپاه نینوای استان با تاکید بر همگانی بودن نظام تربیت بیان داشت: نظام تربیتی، نظامی اعتقادی برای همگان است و نمی‌شود گفت این ساختار برای معلم دینی و پرورشی باشد و معلم فیزیک و شیمی را از این ساختار جدا بدانیم. پایه نظام تربیتی با نماز است و اگر مسئله نماز در مدارس پرشور دنبال شود بسیاری از اهداف ساختار نظام تربیتی ما محقق خواهد شد.

ا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.